Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-11-2017, 15:38   #21
hen_cerbin
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Tabasa Zobacz post
hen, jadeitowy amulet może być, co do choroby psychicznej, to wybierz sobie sam, przecież to Tobie ma się dobrze grać Może być nawet jakaś pierwszoedycyjna, tylko napisz mi potem z czym to się je.
Głupota Heroiczna:

Plusy: zawsze zdaje się testy strachu, zaś w przypadku testów grozy po ich oblaniu nie jest się sparaliżowanym z przerażenia, tylko działa się normalnie (i dostaje PO).

Minusy: Osoba z głupotą heroiczną nie dostrzega samobójczości ataków ani nie zważa na dysproporcję sił. Choroba objawia się zadufaniem we własne siły, oderwaniem od rzeczywistości, które każe wierzyć bohaterowi, iż jest na tyle potężny, by stawić czoła każdej bestii. Dlatego też nie musi się skradać, zasadzać się na kogoś, wymyślać forteli, a uderzy na delikwenta frontalnie. Przecież to ON ma przewagę! Nie ma też respektu dla oprychów, próby zastraszania mogą go co najwyżej irytować itd. Taki bohater nie ucieka przed zagrożeniem, bo go zwyczajnie nie dostrzega.

Akurat na jednostrzałówkę, więcej jak 1-2 przygód taki nie przeżyje.

Ale jakby np w tej przygodzie dawała nieuczciwą przewagę to wezmę inną.
 
hen_cerbin jest offline