Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-12-2017, 21:56   #132
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Odpis 19, czyli koniec etapu pierwszego!

Wszyscy:
Po dotychczasowych atrakcjach część z was postanowiła udać się do chatki odziedziczonej po Fryderyku. O drogę zapytaliście niewielki tłum jaki zebrał się przed bramą. Niektórzy byli zawiedzeni, że nikt nie stracił żadnej kończyny. Gawiedź miała nadzieję na jakieś brutalne sceny, ale niestety nie widzieli sceny jaka rozegrała się między Haxtesem i Gorylem nr 2. Wszystko przez te krzaki. Ludzie lekko zawiedzeni rozeszli się, ale przedtem naprowadzili was na chatkę. Okazało się, że jest położona na uboczu - właściwie to w lesie. Czwórka bojowników spotkała wśród tłumu Izbyluta i Chikkita. Obaj wyglądali całkiem dobrze.

Po dość krótkiej podróży wydeptaną ścieżką dotarliście do chatki. Właściwie - w prostej linii - nie była daleko od wieży. Po drugiej stronie zatoczki, nad którą wcześniej był San Hedryn. Od strony wody była schowana za dość gęstymi krzaczorami. Z zewnątrz chatka nie była niczym wyjątkowym, no ale była i tak lepsza od lepianek w jakich żył plebs Boguszewa pracujący ciężko w tartakach. Pobudowana z drewna, jednopiętrowa, z kamiennym kominem, prawdopodobnie trzypokojowa. Miała nawet zadaszony taras, a i ładnie pomalowaną latrynę z boku (dźwięk much zasugerował wam, że niedawno ktoś z niej korzystał). Będąc kilka metrów od tarasu stanęliście jak wryci. W drzwiach do chatki (a jakże - od wewnątrz!) stał goryl. Ten, z którym mieliście najmniej do czynienia, któremu nikt z was nie zdejmował złotej nici (nazwijmy go na razie Gorylem nr 3). Widząc was zwierz warknął głośno i zatrzasnął przed wami drzwi. Najwyraźniej goryle przebyły niewielką zatoczkę i zagnieździły się w chatce. Przynajmniej nie pilnują już Wieży... ech...

Wówczas Izbylut i Chikkit głośno skomentowali, że w Boguszewie jest tawerna oferująca wolne pokoje.
- I to za całkiem uczciwą cenę! - powiedział nagle głos dobywający się z krzaków. Zza drzewa wyszedł chudy facet o dość niezdrowej cerze. Ubrany był w czarną tunikę, a na głowie miał niemodny, czarny kapelusz z dużym rondem i czerwonym paskiem. Zdjął kapelusz i powiedział:
- Nazywam się Adrian Wiliński. Jestem podróżnym cyrulikiem, a Urząd Skarbowy wskazał, że możecie potrzebować mojej - odpłatnej - pomocy. Niestety spóźniłem się na wasz dyliżans i już zdążyliście rozejść się. Szkoda, że nie przybyliście wcześniejszym - może uniemożliwilibyście wjazdu klatki z gorylami pod Wieżę. - po chwili mężczyzna zwrócił uwagę jak wyglądają Haxtes i Antix - O rany! No dosłownie... - zrobił duże oczy - Chodźcie do mojego tymczasowego zakładu leczniczego!

Nie mając w sumie nic więcej do roboty (no, moglibyście spróbować powalczyć z gorylami, ale bez Haxtesa i Antix to mogło się źle skończyć, no chyba, żeby spalić chatkę z gorylami w środku, ale wtedy nie będzie już chatki) poszliście z nim. Ku waszemu zdziwieniu okazało się, że jego zakład leczniczy mieści się w niewielkim magazynie drewna tartaku najbliższego Wieży (jakieś dwieście metrów od sławetnej bramy). Szmatą zgarnął kurz i wióry z dwóch stołów i kazał się położyć Antix i Haxtesowi. - Koszty podam po zakończeniu leczenia, zresztą Urząd Skarbowy mówił mi, że jakby były problemy to pomoże mi odzyskać wasz dług, ale to wiecie, lepiej płacić na bieżąco. No, nie martwcie się. Ze skóry was nie obedrę! Chyba, że będzie tego wymagała sztuka medyczna... - ostatnie zdanie dodał dość ponurym i cichym głosem. Następnie otworzył metalową szafkę ukrytą pomiędzy deskami zalegającymi pod ścianami pomieszczenia. Ratując swoją poczytalność reszta wyszła na zewnątrz, gdy Antix i Hextes pozostali na terapii. Jakąś godzinę później wyszli jak nowo narodzeni, a tylko z kilkoma bliznami przypominającymi jednej, że ogień parzy, a drugiemu, że szarża dwóch goryli to bolesne przeżycie. Antix i Hextes nie będą chcieli rozmawiać jak wygląda terapia, a zresztą przez nią stracili po 3 punkty Rozumu. Za to Zdrowie odzyskali całkiem! Antix ściskała w ręku lekko nadpaloną różdżkę, a i miała ze sobą tobół, który niegdyś był jej kurtką, a teraz przypaloną szmatą. Uratowała medalion, ale ze złotej nici to pozostały bardzo małe fragmenty praktycznie nie nadające się do niczego, ale może jakieś zastosowanie się znajdzie.

Po uleczeniu Antix i Hextesa Wiliński stwierdził, że należy się w sumie 20 zł - po 10 zł na głowę. Antix i Hextes zgodnie z prawdą przyznali, że nie mają chwilowo żadnych pieniędzy na co Wiliński odparł, że nie ma sprawy, ale jak będą mieli to lepiej niech oddadzą dług.

Po wyjściu przed zakład lekarski Wilińskiego (no, tak naprawdę magazyn drewna) nastąpiło niewielkie zebranie szóstki. Dzień jeszcze nie dobiegał końca, w sumie to dopiero zbliżało się popołudnie, a do zachodu słońca pozostawała masa czasu.



San Hedryn:
+ 3 PD za próbę dyplomatycznego załatwienia sprawy z goblinem z irokezem (Dyplomacja)
+ 1 PD za próbę dotarcia do drzwi wieży jako pierwszy (Odkrywanie)
+ 1 PD za taktyczny odwrót (Dyplomacja)
+ 5 PD za wybranie kierunku na wieżę na rozjeździe (Lojalność)
+ 5 PD za dotarcie na drugą stronę wieży (Odkrywanie)
+ 3 PD za obserwowanie goryla w klatce (Wiedza)
+ 1 PD za przekazywanie danych wywiadowczych (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za drużynę węszącą wokół wozu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za złośliwe rzucanie kamieni (Odgrywanie)
+ 1 PD za wspólne podnoszenie wozu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za pomstowanie (Odgrywanie)
+ 3 PD za wykorzystanie grawitacji do złapania spadającego miecza (Pomysłowość)
= 26 PD

Barak Haxtes:
+ 1 PD za niepierdolenie się w tańcu (Odgrywanie)
+ 3 PD za natychmiastowe rzucenie się do pomocy Chikkitowi (Lojalność)
+ 3 PD za bestialskie pałowanie (Wojna)
+ 1 PD za trzymanie pały w pogotowiu w czasie negocjacji (Dyplomacja)
+ 9 PD za błyskawiczną akcję bojową i zgładzenie Ukrytego Smoka (Wojna)
+ 1 PD za drużynę węszącą wokół wozu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za bluzgi na goblina z irokezem (Odgrywanie)
+ 1 PD za wspólne podnoszenie wozu (Gra Zespołowa)
+ 5 PD za błyskawiczną akcję bojową i zneutralizowanie Goryla nr 2 (Wojna)
+ 1 PD za pały i maczugi (Odgrywanie)
= 26 PD

Glastenen:
+ 5 PD za zapoznanie się z aktami (Wiedza)
+ 1 PD za ciągłe pożyczanie pieniędzy (Odgrywanie)
+ 1 PD za podniesienie Antix na barana (Gra Zespołowa)
+ 3 PD za „mamy na to papiery” do goryla (Dyplomacja)
+ 1 PD za walkę o nić goryla (Odgrywanie)
+ 3 PD za rozcięcie złotej nici Goryla nr 2 (Dyplomacja)
+ 1 PD za próbę ratowania małpy (Dyplomacja)
+ 3 PD za ogólną służbę zdrowia (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za przeszukiwanie ścierwa Ukrytego Smoka (Chciwość)
+ 1 PD za drużynę węszącą wokół wozu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za łapanie kamieni (Dyplomacja)
+ 1 PD za wspólne podnoszenie wozu (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za pilnowanie tyłów (Odgrywanie)
+ 3 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z bandą goryli (Dyplomacja)
+ 3 PD za błyskawiczną akcję ratowania Antix przed ofiarą całopalną (Lojalność)
+ 1 PD za pamięć o chatce (Pomysłowość)
= 30 PD

Chikkit:
+ 3 PD za przekroczenie granicy posesji jako pierwszy (Refleks)
+ 1 PD za krzyki będąc katowanym przez goryle (Odgrywanie)
+ 1 PD za usilne próby rzucania zaklęć nie mając pieniędzy (Gapiostwo)
+ 3 PD za strategiczne wycofanie się do miasteczka (Odgrywanie)
+ 3 PD za zawiązanie relacji z gangiem goblinów (Dyplomacja)
+ 5 PD za scenę z Hunixitem (Odgrywanie)
+ 1 PD za szpiegowanie Trójki i Izbyluta (Odkrywanie)
+ 3 PD za wspólne z Izbylutem działania wywiadowcze (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za spiskowanie (Gra Zespołowa)
= 21 PD

Antix:
+ 1 PD za zadbanie o wytrychy (Pomysłowość)
+ 1 PD za ciągłe pożyczanie pieniędzy (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za ujawnienie informacji (Gra Zespołowa)
+ 3 PD za pomysł z owocami (Pomysłowość)
+ 1 PD za namawianie innych do działania zespołowego (Gra Zespołowa)
+ 5 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z Gorylem nr 1 Cezarem (Dyplomacja)
+ 3 PD za odnalezienie złotej nici i pomoc Gorylowi nr 1 Cezarowi (Odkrywanie)
+ 1 PD za chowanie się, żeby nie umrzeć (Przetrwanie)
+ 1 PD za wejście w kolejną pułapkę (Samokrytyka)
+ 1 PD za drużynę węszącą wokół wozu (Gra Zespołowa)
+ 5 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z Gorylem nr 2 (Dyplomacja)
+ 3 PD za grzebanie w kufrach i bananowy raj (Odkrywanie)
+ 1 PD za pamięć o fantach (Pomysłowość)
= 27 PD

Izbylut:
+ 1 PD za pierwszy odpis (Refleks)
+ 1 PD za ujawnienie informacji (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za przekazanie owoców (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za ocenę taktyczną sytuacji przed dołączeniem do ratowania Chikkita (Odgrywanie)
+ 3 PD za próbę pozyskania niewolnika (Pomysłowość)
+ 1 PD za walkę o niewolnika (Odgrywanie)
+ 1 PD za pograj se w dwie wieże, elfia pizdo! (Odgrywanie)
+ 3 PD za przedłożenie handlu nad walkę (Odgrywanie)
+ 1 PD za próbę zawiązania relacji z gangiem goblinów (Dyplomacja)
+ 7 PD za jedzenie, picie i popuszczanie pasa (Odgrywanie)
+ 1 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z Trójką (Dyplomacja)
+ 3 PD za wspólne z Chikkitem działania wywiadowcze (Gra Zespołowa)
+ 1 PD za spiskowanie (Gra Zespołowa)
= 25 PD

Amrik:
+ 10 PD za ukończenie misji (Lojalność)
+ 5 PD za zabranie kawałków Fazopingwina (Wywiad)
+ 3 PD za przypadkową zmianę fazy wody (Wywiad)
+ 3 PD za użycie psychoportacji do Łukaszenki (Pomysł)
+ 1 PD za haki psychometabolizmu (Pomysł)
+ 3 PD za nieatakowanie Fazopingwinów na lodzie (Dyplomacja)
+ 3 PD za dyplomatyczne załatwienie sprawy z Darlokiem (Dyplomacja)
+ 3 PD za uzyskanie informacji, że statki kosmiczne nie mogą szybko latać (Wywiad)
+ 3 PD za wspólne działanie przy ratowaniu Łukaszenki (Gra Drużynowa)
+ 1 PD za próbę niepozostawienia ciała kumpla (Lojalność)
= 35 PD

Memo:
+ 10 PD za ukończenie misji (Lojalność)
+ 1 PD za "Weź się umyj" (Obserwacja)
+ 3 PD za sondę umysłów Fazopingwinów (Wywiad)
+ 3 PD za użycie ogłuszacza na wodzie (Pomysł)
+ 10 PD za zniszczenie hydraulicznego urządzenia fazowego (Wojna)
+ 1 PD za wołanie o pomoc (Gra Drużynowa)
+ 3 PD za sprawne załatwienie sprawy z jankesami (Wojna)
+ 3 PD za zatkanie lufy pistoletu (Pomysł)
+ 1 PD za zabranie śmiesznych urządzeń (Wywiad)
= 35 PD

Arti:
+ 10 PD za ukończenie misji (Lojalność)
+ 1 PD za sensowny pomysł formacji (Pomysł)
+ 1 PD za odkrycie, że pingwiny zmieniają fazy (Wywiad)
+ 3 PD za obejrzenie wyświetlanych obrazów (Wywiad)
+ 1 PD za zabranie nieśmiertelnika Wilińskiego (Lojalność)
+ 5 PD za poświęcenie życia (Lojalność)
+ 5 PD za badanie wszystkiego i wszędzie (Wywiad)
= 26 PD
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 19-12-2017 o 21:59.
Anonim jest offline