Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-12-2017, 15:21   #32
Avdima
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 1 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Cytat:
Skoro w D&D rozwój postaci jest skokowy (z poziomu na poziom), zamiast stopniowy (umiejętność po umiejętności)
Pozwolę sobie na off-top w postaci przytoczenia zasady z 13th Age. Pewnie nie jest oryginalna, ale co tam, tak ją poznałem.

W 13th Age każdy pełny poziom postaci podzielony jest na cztery, małe poziomy. Poczas takiego małego poziomu można wziąć jeden element z następnego, pełnego poziomu, np. premię do ataku, żywotności, rzutów obronnych czy jakąś nową umiejętność lub zaklęcie.

Jest to rozwiązanie, które korci mnie, żeby wprowadzić w sesji D&D 5ed, ale niekoniecznie na wczesnych poziomach, żeby gracze mieli spokojne wprowadzenie do systemu.
 
Avdima jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem