Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-12-2017, 09:43   #148
Selyuna
 
Selyuna's Avatar
 
Reputacja: 1 Selyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputacjęSelyuna ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Selyuna antagonistami dla postaci są zazwyczaj Technokraci, a co do tych złych i szalonych to raczej chodzi o Nephandi.
Są wymienieni w podręczniku jako antagoniści, a jak dany MG ich używa to już inna sprawa.

Nephandi nie są szaleni, są zbyt skuteczni żeby sobie na to pozwolić.

Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Wedle normalnych zasad, paradygmat świata wpływa na to jak działa magia, czy jest wulgarna czy nie, itd. W przypadku Marudera jest odwrotnie, jego paradygmat wpływa na to, jak działa świat wokół niego. Jeśli dla Marudera drzwi to drewno i metalowa klamka, to kiedy będzie wchodził do biurowca z przeszklonymi drzwiami automatycznymi, zmienią się one w drewniane z metalową klamką. Jeśli dla innego granaty to tylko owoce, każdy rzucony w jego stronę będzie zamieniał się w owoc.
Także Maruderzy nie są problematyczni w prowadzeniu, chyba że problemem jest iż postać może zrobić praktycznie wszystko i paradoks jej nie kopnie. No i oczywiście Maruder w drużynie zwykłych magów powodowałby że każdego który nie pasuje do jego paradygmatu paradoks kopałby przy każdym zaklęciu.
Tak, są problematyczni w prowadzeniu, bo jaką przygodę jesteś w stanie wymyślić takiej postaci? Jakie byś jej zaproponował stawki, na czym by jej zależało? O czym by w ogóle to granie miało być?
 
__________________
~~cial agus neart~~
Selyuna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem