Przebiegliście przez podziemne kanały prowadzeni przez Rag i Ryfui. Dziewczyny znały kanały pod dzielnicą Młota jak własną kieszeń i pióra. Po wyjściu na zewnątrz podróżowaliście razem przez większość czasu przemykając od domu do domu. Często przeczekując wrogie patrole w cieniu budynków i ulicznych straganów. W końcu przyszedł czas rozdzielenia się na dwie mniejsze grupki. Drużyna A w składzie Axim, Sybill, Balkazar, Rag i Draug oraz Nedia ruszyli ku fabryce szkła. Drużyna O w składzie Olaf, Esmond, Ryfui, Grzmot i Kargul oraz Erskine ruszyli ku więzieniu.
Drużyna A
Cisza unosiła się wokół dużej fabryki. Nie było widać przeciwników, ani pracowników. Na zewnątrz wszystko wyglądało spokojnie. Jedynym uchybieniem były rozbite drzwi do sklepu wbudowanego w róg fabryki. Według słów lorda powinny znajdować się tu jeszcze trzy inne wejścia. Jak na fabrykę szkła przystało zdobiły ją grube okna, a w kilku miejscach na dachu kopułki z przeszklonym sufitem. Kominy wypluwały z siebie czarny dym. Axim wymienił z Draugiem kilka pośpiesznych słów każąc najemnikowi iść przy sobie i wypatrywać zasadzek. Sybill również poleciła Nedi, aby ta trzymała się blisko niej i czekała na polecenia (przed budynkiem możecie się poruszać o dowolną ilość pól, wewnątrz liczymy już kratki)
Brąz - Balkazar
Fiolet - Sybill
Niebieski – Axim
Czerwony -Rag
Drużyna O
Więzienie osadzone było na wzgórzu. Dookoła znajdowały się łąki, co było bardzo rzadkim widokiem w dzielnicy Młota. Ścieżka usypana z piachu i żwiru prowadziła do jedynego wejścia do obiektu. Przy wejściu znajdowały się dwie drewniane budki strażnicze i wygięta metalowa brama. Za nimi ciągnął się wąski korytarz otoczony grubym murem prowadzącym ku kolejnym budką strażniczym, a za nimi znajdowały się lekko uchylone ciężkie drewniane drzwi. Ciemność spowijała korytarz wewnątrz więzienia, a ptaki pochowane w murach złowieszczo zaczęły skrzeczeć. Olaf szybko zgadał się z Kargulem, aby ten czuwał obok niego, w takim miejscu warto mieć oczy wokół głowy (liczenie kratek zaczynamy po minięciu krat przy pierwszych budkach strażniczych).
Żółty - Olaf
Jasnozielony - Ryfui
Biały – Grzmot
Zielony -Esmond