Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-01-2018, 22:54   #154
Driada
 
Driada's Avatar
 
Reputacja: 1 Driada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputacjęDriada ma wspaniałą reputację
- Wiem, że jestem dla niej ważny. A ona dla mnie. Chociaż z tym światem i zabieraniem nie myślałem dotąd w ten sposób. No ale chyba masz rację. Jakby chodziło o zastawienie zasadzki albo rozpykanie wrogiej pozycji to bym wiedział jak i co czytać ale z czymś takim w ogóle nie mam doświadczenia. - westchnął ciemny blondyn znowu pocierając spocone czoło. Chyba niezbyt pomogło więc otarł je rękawem. Upał musiał dawać mu się we znaki bo z bliska widziała, że nawet końcówki włosów przy głowie ma mokre. A mimo to poza podwinięciem rękawów nie pozwolił sobie na żadne ustępstwo względem zdjęcia z siebie czegokolwiek z wojskowego badziewia jakim był obwieszony.
- Dobrze porozmawiam z nią. Z Vex. Zobaczymy. A nad resztą się zastanowię. - powiedział blondyn i odbił się od ściany. Od strony lady nadszedł w końcu młody kelner trzymając jakieś sznurki.

- Tutaj nic nie było musiałem poszukać w piwnicy. No wiecie zwykle do obsługi kuchni czy gości to nie trzeba żadnych sznurów. - powiedział tłumacząc się młody kelner i zaczął pierwszy wchodzić po schodach. - A w ogóle wiecie jak ich związać? Bo ja to nigdy nikogo jeszcze nie wiązałem. Serio myślicie, że mogą mieć to co ten z piwnicy? - Mike szedł po schodach ale co chwila odwracał się na pozostałą dwójkę sprawdzając czy idą albo by nawiązać kontakt wzrokowy z rozmówcą.