Sugerowałbym ekwipunek startowy(przynajmniej broń i wyposażenie "klasowe" typu fokusy, święte symbole, księgi magii) - aby każda z klas była użyteczna na starcie i nie wymagała latania po całej mapie szukając np. focusów czy miecza. Byłbym za zmodyfikowaniem innego ekwipunku startowego - zapasy wody, jedzenia, ekwipunek awanturniczy(liny,latarnie) itd....albo nie ma, albo mocno ograniczone bo byłby impuls, by w ogóle zdobywać ekwipunek i go szukać.
W innym wypadku najbardziej atrakcyjne będą klasy mieszane które nie są zarówno zależne od ekwipunku, a w dodatku mają defaultowo magię wbudowaną w klasę i również nie zależną od ekwipunku - mistyczny rycerz, paladyn, bard, mnich, druid, zaklinacz itd. "Klasyki" w rodzaju niemagicznego wojownika, łotra, czarodzieja czy kapłana właściwie przy losowym ekwipunku mogą być automatycznie mniej grywalne, jeśli rzuty na losowanie im nie pójdą. |