Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2018, 22:01   #132
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 5

- Oki myli państwo post jest :> Co do odpisów. Odpiszcie jak dacie radę. Myślę, że dobra pora zacząć wracać do tygodniowego standardu odpisów. Więc dla orientacji posty powiedzmy, że ucieszyłbym się jakbym miał Wasze posty do końca tygodnia (26.I). Coś komuś jeszcze zostało z reala niech da znać, jak nie da znaczy, że jak dla mnie jest pisaty


- st. ag. Beaumont 10/10 zdrowa
- mł. ag. Gulbrand 10/10 zdrowy
- mł. ag. Wainwright 10/10 zdrowy



Mamy początek Tury 5. Przez tą turę dotąd minęło parę chwil powiedzmy z 5 min. I nadal było to akszynowe parę chwil.


- Rozdzieliliście się więc macie dwa oddzielne odpisy/scenki. Ale pi x oko dzieją się w tym samym czasie. Gabrielle, John + mar. Curtis są gdzieś w połowie wysokości nadbudówki a Edvard + b.m. Barnes i mar. Gordon tak z poziom, dwa wyżej.


Gabrielle i John



- Nie wiem jak z odpisami od Aiko w tej chwili. Jakby co przyjmuję do wiadomości, że może mieć L4. Jakbyś Aiko dała radę znać co i jak u Ciebie to bym się ucieszył jak nie no to masz L4.

- Dalej jest ciemno Granat coś jakoś nie eksplodował jak do tej pory. Jakiś kawałek korytarza przebiegliście ale po ciemku niezbyt wiadomo jaki. Z tym gubieniem się po ciemku to efekt rzutów. Najsłabiej kostki sprzyjały marynarzowi Curtisowi.

- Dookoła słychać odgłosy walki. Część dalej, część bliżej. Strzelanina jest albo rzadka albo urywana ale jednak generalnie nie ustaje. Słychać sporo krzyków i biegnących kroków.



@Edvard


- Edvard i Barnes otworzyli ogień i udało im się rozproszyć grupkę po przeciwnej burcie a nawet kogoś trafić.

- Widoczność jest bardzo zła, zwłaszcza poniżej barierki gdzie właściwie wszystko się zlewa z otaczającą czernią. Chyba coś/ktoś tam leży przy tamtych drugich schodach ale po ciemku cieżko to rozpoznać.

- Druga burta jest właściwie bliźniacza do tej co jest wasza dwójka czyli galeryjka biegnie przez całą szerokość nadbudówki od burty do burty. Na końcach są schody takie same przez jakie wasza dwójka dostała się na górny pokład. Po szerokości jest to ok 20 - 25 m.

- Na najwyższym poziomie/piętrze wewnątrz nadbudówki widać kulących się i krzyczących Niemców. Jest ich kilku. Galeryjka biegnie przed frontem nadbudówki czyli przed oknami tej nadbudówki. Poza tym biegnie też wzdłuż burt i chyba z tyłu nadbudówki. Ale od frontu jest najwięcej i największych okien.

- W bocznych ścianach są widoczne drzwi więc powinno dać się wejść/wyjść do/z nadbudówki.

- Marynarz Gordon pozbierał się po postrzale ale jest w tej chwili piętro niżej czyli pod schodami po jakich Edvard i Barnes przed chwilą wbiegli. Poza tym jednak możesz nadal nimi obydwoma sterować tyle, że do Gordona trzeba w tej chwili krzyczeć by coś usłyszał i zrozumiał przy tej pogodzie i strzelaninie.


---


- Coś niejasne czy co to pytać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline