Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-02-2018, 21:43   #7
Prince_Iktorn
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Ok. Nie ma problemu żebyś po prostu deklarował co chcesz zrobić, a ja to przełożę na mechanikę. To czy prolog będzie długi czy krótki, zależy od szybkości naszego pisania i działań wrogów, ponieważ to nie tylko "tutorial" ale to co zrobisz tutaj, będzie miało wpływ na to co będzie później
Póki co mechaniczna strona wygląda następująco:
Tak jak pisałem, w opisach rzutów X/Y oznacza X:wynik rzutu kością umiejętności, Y wynik rzutu kością figury.
Lyrio test skradania 2/4 +2 (za kamuflaż i teren)=6 vs Wartownik Test Spostrzegawczość 6+2(as na kości i przerzut) =8, wartownik zauważył Lyrio
Inicjatywa: Lyrio dwie karty 6 kier, 10 karo, wartownik Walet pik.
Wartownik działa pierwszy, strzela serią (3 ataki – testy Strzelania, każdy na -2)
1 strzał: 6+3(as na kości i przerzut)-2(seria)=7 trafiony, obrażenia karabinek blasterowy 2k6+2(broń)= 3+2+2=7 pancerz wytrzymał.
2 strzał: 3 -2 =1 pudło
3 strzał: 5 -2 =3 pudło
Lyrio Test strzelania: 8 trafił z przebiciem (czyli zadaje dodatkowe 1k6 obrażeń), Obrażenia: 2k10+2+1k6=10+4(as na kości i przerzut)+2+2=18 zabity


Czy kontynuujesz skradanie do hangaru?

Mapka
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 10-02-2018 o 21:49.
Prince_Iktorn jest offline