Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-02-2018, 23:11   #10
Prince_Iktorn
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Mechanika i mapki:

TURA 1 - MAPKA
Inicjatywa:
Lyrio: As pik, 8 karo, Gammoreanie: 9 karo, Nikto: 3 karo
Lyrio działa pierwszy, akcja bieg, rzut k6:2, razem miałby 8 pól do przebiegnięcia w rundzie, nie starczyłoby do drzewa bliższego bunkrowi, więc schował się za dalszym.
Gammoreanie Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 2 vs 5/1(+2 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.
Nikto Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 5 vs 4/5(+4 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.
TURA 2 - MAPKA
Inicjatywa:
Lyrio: Walet pik, 6 kier, Gammoreanie: 10 pik, Nikto: Dama pik
Nikto działają pierwsi, ruch + Spostrzegawczość vs. Skradanie Lyrio: 4,2 vs 2/4(+2 za teren i kamuflaż) nie zauważyli Lyria.

W tej turze teraz działa Łowca, potem Gammoreanie.
I od razu inicjatywa na turę 3 (w kolejności działania)
1: Lyrio- As trefl, 7 karo
2: Nikto-5 trefl
3: Gammoreanie 4 trefl

Kilka moich uwag:
Gammoreanie są raczej powolni, Lyrio nie sądzi aby w 1 turę do niego dobiegli.
Jeśli chciałbyś użyć pistoletów, to może być dobry moment, ale jeśli chcesz max bonusy, to nie możesz się przemieścić, tylko strzelasz.
Jedna tura trwa około 6 sekund, więc Ziggy przyleci na początku tury nr 9 i będzie mógł działać.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 14-02-2018 o 00:00.
Prince_Iktorn jest offline