Cytat:
W coraz większej ilości cRPGów rezygnują z sensownej warstwy fabularnej, dobrze napisanych dialogów i jakichkolwiek możliwości wyboru na rzecz "akcji".
|
Albo masz skróconą opcje wypowiedzi (albo opis) która w pełnej formie brzmi zupełnie inaczej i ma kompletnie inny wydźwięk (zdarzało mi się cofać się do ostatniego punktu zapisu żeby inaczej poprowadzić dialog który okazał się nie taki jak chciałem)
Cytat:
5. Brak opcji save'ów robionych przez gracza a wtrynione zamiast tego save'y automatyczne z dziwnymi check-pointami. Ugh...
|
Cytat:
Brak możliwości zapisu gry w niektórych produkcjach. Jestem w stanie zrozumieć brak zapisu w trakcie walki, ma być trudno i losowo. Ale czasem chce się wrócić do jakiejś dawnej, pięknej lokacji, ale jest tylko pojedynczy autosave... (patrz DMC, Hellblade i inne tego typu).
|
System autosave podejrzewam o celowe wydłużanie na siłe rozgrywki
Także to ze żeby pójść inną ścieżką MUSISZ zacząć grę od początku (no chyba że wyłuskasz save i przekopiiujesz do innego folderu)
Klasycznym wkurzającym przykładem chciećpointa jest walka na zasadzie fala za falą za falą i boss, i ten boss zazwyczaj ma jakiś słaby punkt który trzeba dopiero rozpoznać ale żeby to znaleźć każdorazowo musisz się przebić przez parę fal wrogów