Pytanie o drugą edycję, konkretniej rozwój postaci.
Jak wiadomo można rozwinąć umiejętność na 10% za 100pd właściwie od startu. Jak wygląda z rozwijaniem na 20%?
//Edit: Zapoznałem się z wątkiem - a nie chcę trzaskać doubleposta
Cytat:
Napisał Leoncoeur Bardziej grałem w 1 ed. skąd właśnie biorę casus 96-00 i 00.
Drugą edycje w kwestii zasad nie rozkminiałem tak mocno, jezeli jest w ktorymkolwiek podręczniku zapis ze jak test nieudany o 30% ma wynik fatalny, to imho każdy gracz i GM ma prawo pokazać podręcznikowi hawajski gest pozdrowień. [...]
To jest tak durne, że aż komiczne.
Hm, to są efekty nieudanego testu tworzenia czegoś. Tu nie ma epic faila. Co więcej, zauwaz, że na 21-30 pkt procentowych nieudanego testu, twór jest nieudany, ale mozna go uzywać z prawdopodobienstwem ~17% na turę, że się rozpadnie.
I spójrz na "konsekwencje" nieudanych rzutów:
Test budowy nieudany o '30 w rzucie' - zrobione i 17% na rozpad tegoz co zrobione na turę.
Test na WW nieudany o '31 w rzucie' - coś poszło fatalnie. Postać upadła, straciła broń? Pozamiatane. |
Odpowiadając na ten post i inne - te zasady krytycznej porażki są z nr 7(12)/94] Magii i Miecza, ów podręcznik posiadam więc zainteresowanym mogę na PW wysłać to i owo. Zasady są świetne, niektóre przerobiłem na swoje sesje bo czasami były zbyt bolesne. Tak czy inaczej, skąpcem nie jestem i zapraszam na pw.