WÄ…tek: Old World
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-03-2018, 19:44   #14
Avitto
Dział Fantasy
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Chyba zbyt szczegółowo podchodzisz do kwestii akcji bohatera, to nie D&D ani nawet Warhammer, nie rozdrabniamy się tu liczy się szybka akcja i opowieść.

Edit. Zauważ że MG wcale nie musiał umieszczać tej pułapki w pierwotnych planach, ale ruch postaci (jego pytanie) spowodował, że MG uznał za fajny pomysł żeby akurat była tam pułapka. Wszak gracz po to brał złodziejaszka by móc wykrywać pułapki.
Zyskujemy na dynamice i kształtujemy wszystko na bieżąco. Jasne.

Takie rozwiązanie ma dużo zalet i może być łatwo wprowadzone niczym gra imprezowa. Mam jednak wątpliwość jak bez brutalnie sprowadzającego na ziemię realizmu (w postaci liczenia każdego metra i każdej monety) dobrze oddać klimat dark fantasy. Zanim poprowadzę sesję w OldWorld muszę jeszcze poćwiczyć warsztat.

Dzięki za pomoc Komtur!
 
Avitto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem