"We have weathered fiercer storms than this! Hold the line, damn you. You will not embarrass your gods today by dying! Watch your flanks! [...] There! More come to die!" - Chaplain Varnus
Rycerze stanęli na schodach świątyni. Okuci i zbrojni w stal czekali na nadejście potworów. Wewnątrz przybytku wiary schroniły się rodziny z atakowanego miasta. Chłopi ostrzeliwali się z kusz przez okna, zbrojni zaś ze swym kapelanem bronili wejścia do środka. Ile sił w płucach wojowniczy duchowny wykrzykiwał słowa wiary, aby wzmocnić determinację swoich towarzyszy.
Fala uderzyła. Nieumarli i ghule wpadły na rycerzy. Było ich całe mrowie - praktycznie kilka pobliskich wiosek musiało zostać przemienionych.
Jednak tu... tu w tym miejscu pochód nieżywych miał zostać powstrzymany. Rycerze przyjęli impet istot na tarcze i pancerze, zaś stojący po środku kordonu kapłan wzniósł wysoko święty symbol i przywołał moc Wszechstwórcy. Bestie zawyły cofając się. Niektóre zamieniły się w proch. Inne pomimo odegnania parły naprzód, aby zginąć pod ciosami rycerzy. W końcu jednak napór tłumu pchnął przednie szeregi z powrotem na pozycję opancerzonych wojowników. Walka rozgorzała na nowo, pełna okrzyków, dźwięków rąbanego ciała i zawodzeń nieumarłych.
W samym sercu walki był pewien niemy obserwator, który był ignorowany przez wszystkich walczących. Nie można nawet go było nazwać istotą. Do pasa jednego z rycerzy przytroczony był szmaciany miś. Zwykła dziecięca zabawka. Brudna i sponiewierana. Była świadkiem bitwy. Obserwatorem z samego jej epicentrum.
"To this task, all considerations... even our lives, are secondary." - General Sturnn
Pomimo rozprucia szmacianej powłoki i wysypywania się jego "wnętrzności" Pluszek wstał i nie miał zamiaru ustępować. Nigdy nie ustępował w walce. Ani on... ani jego ludzie. Nigdy.
W jego łapce pojawił się nieduży, prosty nożyk.
Miś wydał z siebie sapnięcie, a kolejne amulety przy pasie rozjarzyły się. Rzutka sekundę potem poleciała w pysk potwora.
Akcje:
Ruch 1: Odejście o 1 kratkę
Ruch 2: Błogosławieństwo Calistri
Ruch 3: Loczek dobrych wspomnień (dodatkowe obrażenia)
Atak: Atak dystansowy rzutką