Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-03-2018, 20:06   #352
Prince_Iktorn
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Zaktualizowałem link do mapy, jest w moim poprzednim poście, tutaj. ([Warsztaty Savage Worlds]BiB - Fortuna i Sława!)

Poza tym, obszar z ogniem to płonące koce, jeśli jakaś postać w nie wejdzie (zostanie wepchnięta itp.) to dostaje obrażenia od ognia. Można je przeskoczyć tak jak murek, ale jeśli test Zręczności sienie uda, to oprócz upadku dojdą obrażenia od ognia.

Poruszamy się wg. zasad podręcznikowych, czyli macie tempo 6, możecie w akcji ruchu przejść 6 pól. Żeby przemieścić się dalej, deklarujecie bieg, wtedy wtedy to zajmuje 2 akcje a ja rzucam Wam kostką biegu (k6) i wtedy patrzymy czy udało Wam się dobiec. Na potrzeby ruchu po skosie, każde pole na skos liczymy jako 1,5 zwykłego. Niewykorzystane połówki pól o które mozna się przemieścić przepadają.

Karty w tym przypadku nie dają żadnych bonusów ani kar.
Ogólnie jest tak, że trefle jako karty powodują dodatkowe Komplikacje (jakieś przeszkody do pokonania). Według podręcznika podstawowego Komplikacje występują tylko w Pościgu, ale sami twórcy systemu kilkukrotnie w artykułach pisali, że można je wykorzystywać w innych sytuacjach, wg woli MG i tak na przykład gdyby walka toczyła się na półce skalnej pod wodospadem, lub w fabryce pełnej toksycznych wyziewów (oba z oficjalnych przygód), to wtedy wyciągnięcie trefla dawało dodatkowe komplikacje, np. fragment półki obrywał się lub pojawiała się chmura toksycznych gazów.
Jeśli będzie taka sytuacja, że karty będą dawały dodatkowe efekty, będziecie o tym poinformowani przed czasem
Tutaj mamy zwykłą walkę z bandą kanibalistycznych potworów w nocy w dżungli, zwykły chleb powszedni awanturników...

Przypominam o komentarzu odnośnie Bhatrowej flaszki
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem