Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-04-2018, 17:51   #741
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Rzecz w tym, że dla mnie częścią klimatu jest ryzyko śmierci. Uniwersum jest mordercze i chcę to czuć i chcę abyście wy to czuli. A na story tellingu nie ma o tym mowy.

Generalnie zmian w mechanice nie dużo.

Połączenie Siły i Wigoru w Krzepę, ograniczenie ilości umiejętności (choć 7 dziedzin wiedzy temu przeszkadza) przejście na testy sporne, brak limitu k12 (i tak używam generatora aby wam linki dawać), wraz z szokiem od razu by wchodziła pierwsza rana (broń 40go mileniu jest zbyt skuteczna w dezintegrowaniu celu aby trafienie mogło nie zadać rany), ograniczenie ilości ran do 2 (na trzeciej eliminacja z walki... ale przy tym nie będę się upierał), duże ograniczenie fuksów (aby nie czuł, że wrogom też się należą a spodziewam się, że mogłyby być kwasy gdybym w strategicznym momencie przerzucił test i gracz by przez to przegrał) i kość figury mnie nie rajcują.

To chyba tyle zmian pod kątem czystej mechaniki.

Na daną chwilę także skończyłem robić podstawową zbrojownię i mały bestiariusz dla was, abyście mieli punkt odniesienia.

Planuję jeszcze przelecieć talenty z podręcznika i je na sztuczki pozamieniać oraz ogarnąć jakoś temat gear and tools.
Przynajmniej tych najważniejszych, co spodziewam się, że będziecie chcieli używać. No i musiałbym stworzyć sam sobie 2-3 karty postaci tak aby na ich podstawie ocenić jakiego expa wam dać na początek abyście czuli, że jesteście czempionami chaosu.

Trochę pracy jest, ale nie jakoś znów dramatycznie.
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 17-04-2018 o 18:23.
Arvelus jest offline