Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-04-2018, 10:47   #749
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Mam wrażenie, że Interface Zero ma sporo inną mechanikę niż podstawwy Savage Worlds.

Choćby to, że tam są dwie kości. Jedna kość statystyki, druga umiejętności, nie ma klas i przewagi (chyba je masz na myśli mówiąc edge) bardzo rzadko dają sztywną premię do testu.

Podniesienie stystyki kosztuje jedno rozwinięcie (5 expa).
Podniesienie umiejętności na podziom od d4 o poziom aż do wartości statystyki kosztuje pół rozwinięcia.
Podnisesienie umiejętności na poziom k4 kosztuje rozwinięcie.
Podniesienie umiejętności ponad poziom statystyki kosztuje pełne rozwinięcie.

Czyli mają statystykę + umiejętność na poziomie k6+k6 kosztuje Cię dokładnie tyle samo podniesienie statystyki i umiejętności o poziom.

A przy gankowaniu... zakładam, że aby za robienie hordy dostać jakikolwiek bonus do obrażeń trzeba mieć fizyczną możliwość zranienia celu.

Jak ten gwardzista... 2k6+1, do tego k6 przebicia, daje w sumie maksymalny wynik 19. Astartes ma wytrzymałość 20. Przykro mi... cała kompania IG z lasgunami nie jest w stanie drasnąć astartes.
 
Arvelus jest offline