Bhatra Wspinaczka: 4+2/3 trudność 4, zdane.
Bhatra Skradanie vs Spostrzegawczość potworów i Garpa: 2/3 vs 5 lub 7/3, niezdane.
Bhatra zauważona przez pomioty i Garpa.
Zgodnie z deklaracją, Marcus strzela. Strzelanie 7/2 +1(ulubiona broń), +2 sokole oko, +2 rozmiar Garpa -2 (stare strzały)->10 trafia z przebiciem. Obrażenia 2k8+1k6-> 8+3+4+2=17-> jedna rana wchodzi. Garp Wyparowanie za 1 fuksa 5+3(Wigor)/5-> Zdane, rana wyparowana.
Garp Dama Karo
Pomioty 10 Pik
Bhatra 8 Karo
Samarytha 5 Trefl
Marcus 3 Kier
Manu będzie działał na karcie pierwszego gracza który wyrazi taką chęć i będzie przez niego kierowany (jedna deklaracja obowiązuje całą walkę). To Poplecznik (czyli BN mający 3 rany ale nie mający kości Figury – wszyscy wasi ważni BNi czyli kapitan Gelon, setnik Hektor, Diossos, Aemelia i Malala to poplecznicy). Manu to Silny (Si k12) i Wytrzymały wojownik (Wigor k12) Który dobrze walczy (Walka k10), ma przewagę Niezwykle Zamaszyste Cięcie (dobry na moby).
Tura 1
Garp atak-> Rzuca skrzynią w Marcusa -> 2/5 nie trafia bezpośrednio, ale skrzynia po uderzeniu w ścianę sieje odłamkami (średni wzornik wybuchu)-> Marcus, Manu i Samarytha dostają 2k6 obrażeń-> Marcus 5+4=9 Szok (w swojej turze wyjście z Szoku 4/2 -> udane), Manu 4+4 -1 (tarcza)=7 nic, Samarytha 4+1 -2 (tarcza)=3 nic.
Garp i stwory ruszają się.
Wy sami ruszacie Wasze postacie. Wasze Tempo to 6, ruch o jedną kratkę kosztuje 1 punkt. Ruch po skosie to 1,5 punkta za pole, niewykorzystane w ruchu połówki przepadają. Jeśli chcecie biec, to napiszcie, bieg odbywa się przez rzut kością biegu (u Was k6) i wynik to dodatkowe pola o które możecie się ruszyć. Bieg to akcja, czyli jak chcecie coś zrobić po biegu to test tego czegoś będzie na -2.
Dalsza kolejność inicjatywy to Bhatra, Samarytha, Marcus (wychodzi z Szoku).