Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Komentarze do sesji RPG - Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-05-2018, 13:37   #411
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację


Opis fabularny

Bhatra powoli, starając się poruszać jak najciszej, ześlizgnęła się po ścianie aby znaleźć się w pomieszczeniu poniżej. Zasypane miasto rozświetlały rozmieszczone tu i ówdzie pochodnie i żarniki, jednak stosy skarbów dawały pewną osłonę przed spojrzeniami ogarniętych głodem potworków. O tym, co Garp może zaraz zrobić z alchemiczką, nikt nie chciał chyba myśleć.
Pierwsze kroki amazonki były bezgłośne, udało się jej zsunąć po ścianie i ukryła się za wielka górą złota i kosztowności. Kilka kroków później, omijając stos rozsypanych monet, omsknęła jej się noga. Z brzękiem struga złota osypała się, a echo słyszalne było w całej jaskini.
Garp poderwał się znad leżącej Aemelii, a jego oczy zwęziły się gdy spoczęły na podnoszącej się z przykucu Amazonce.
- A więc żyjesz! Brać ją! - krzyknął do swoich potwornych dzieci, które odpowiedziały mu zbiorowym wyciem.
W tym samym momencie z cichym sykiem powietrze przecięła strzała z Marcusowego łuku. Pocisk zmierzał prosto do celu, jednak w ostatniej chwili Garp pochylił głowę i stara strzała przeszyła jego drewnianą koronę, zrywając mu ją z głowy.
- Oż ty…! – Demoniczna istota spojrzała na Marcusa z szokiem w oczach przemieszanym z nienawiścią. W jednej chwili chwycił leżącą obok skrzynię ze złotem i niemal bez zamachu cisnął nią w widocznego na skalnej półce łucznika. Skrzynia przeleciała przez jaskinię gubiąc po drodze monety i złoty pył, po czym z hukiem uderzyła w ścianę tuż obok awanturników rozpadając się od siły uderzenia i zasypując towarzyszy odłamkami drewna, monetami i klejnotami.

Marcusa na chwilę zamroczyło gdy wielki szmaragd palnął go prosto między oczy a Samarytha zaklęła głośno, gdy fragment deski trzepnął o jej tarczę. Podobnie jak gladiatorka, także Manu zdołał się zasłonić.

Opuścili tarcze na czas, aby zobaczyć jak fala potworków rozdziela się i część rzuca się w stronę ich półki, najpewniej z zamiarem wspinaczki, zaś pozostali zawracają i kierują się do podejścia prowadzącego łagodnie do pozycji drużyny.

Garp natomiast ciężkim krokiem ruszył w stronę Amazonki. Po drodze jedną ręką odłamał wyrastający z podłogi kamienny stalagmit i teraz uzbrojony w dwie maczugi zbliżał się w jej stronę.
- Teraz się zabawimy... - mruknął złowróżbnie.


Mechanika
Bhatra Wspinaczka: 4+2/3 trudność 4, zdane.
Bhatra Skradanie vs Spostrzegawczość potworów i Garpa: 2/3 vs 5 lub 7/3, niezdane.
Bhatra zauważona przez pomioty i Garpa.

Zgodnie z deklaracją, Marcus strzela. Strzelanie 7/2 +1(ulubiona broń), +2 sokole oko, +2 rozmiar Garpa -2 (stare strzały)->10 trafia z przebiciem. Obrażenia 2k8+1k6-> 8+3+4+2=17-> jedna rana wchodzi. Garp Wyparowanie za 1 fuksa 5+3(Wigor)/5-> Zdane, rana wyparowana.

Inicjatywa na rundę 1:
Garp Dama Karo
Pomioty 10 Pik
Bhatra 8 Karo
Samarytha 5 Trefl
Marcus 3 Kier

Manu będzie działał na karcie pierwszego gracza który wyrazi taką chęć i będzie przez niego kierowany (jedna deklaracja obowiązuje całą walkę). To Poplecznik (czyli BN mający 3 rany ale nie mający kości Figury – wszyscy wasi ważni BNi czyli kapitan Gelon, setnik Hektor, Diossos, Aemelia i Malala to poplecznicy). Manu to Silny (Si k12) i Wytrzymały wojownik (Wigor k12) Który dobrze walczy (Walka k10), ma przewagę Niezwykle Zamaszyste Cięcie (dobry na moby).

Tura 1
Garp atak-> Rzuca skrzynią w Marcusa -> 2/5 nie trafia bezpośrednio, ale skrzynia po uderzeniu w ścianę sieje odłamkami (średni wzornik wybuchu)-> Marcus, Manu i Samarytha dostają 2k6 obrażeń-> Marcus 5+4=9 Szok (w swojej turze wyjście z Szoku 4/2 -> udane), Manu 4+4 -1 (tarcza)=7 nic, Samarytha 4+1 -2 (tarcza)=3 nic.

Garp i stwory ruszają się.

Wy sami ruszacie Wasze postacie. Wasze Tempo to 6, ruch o jedną kratkę kosztuje 1 punkt. Ruch po skosie to 1,5 punkta za pole, niewykorzystane w ruchu połówki przepadają. Jeśli chcecie biec, to napiszcie, bieg odbywa się przez rzut kością biegu (u Was k6) i wynik to dodatkowe pola o które możecie się ruszyć. Bieg to akcja, czyli jak chcecie coś zrobić po biegu to test tego czegoś będzie na -2.

Dalsza kolejność inicjatywy to Bhatra, Samarytha, Marcus (wychodzi z Szoku).



Wasi ludzie nie są w klatkach, po prostu leżą powiązani. Można powiedzieć, jak baleron...
Skradanie nie wyszło. Garp ma zarówno kość Figury, jak i Fuksy. Jeśli dotrzecie do swoich, to możecie ich uwolnić, wystarczyło by rzucić im coś ostrego a sami mogą się uwolnić.

 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 08-05-2018 o 20:22. Powód: Błąd w zapisie obrażeń Manu i Samarythy, bez wpływu na opis i rozstrzygnięcie.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-05-2018, 14:08   #412
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Manu zostaje, by bronić Marcusa, a Marcus strzela do Garpa (w tej chwili strzały mogą najszybciej załatwić naszego głównego przeciwnika).
 
Kerm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-05-2018, 14:12   #413
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
No to jak zwykle pytania

Czy to złoto to jest przeszkoda? Tzn. można się ganiać z Garpem wokoło, czy da się przez nie przejść?

Żołnierze i marynarze - oni się na jakimś podwyższeniu? Jakaś wspinaczka tam jest wymagana?

Nie mam podręcznika, a nie pamiętam. Czy duże stwory mają tak jak w dnd zasięg 2 kratki?

Marcus zszokuj drania, a ja mu kosę wsadzę (to ostatnie nie jest pytanie :P)
 
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-05-2018, 14:41   #414
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Ok, czyli Manu w tej walce jest kierowany przez Kerma.

@Mike
Przez Złoto da się przejść.
Żołnierze i Marynarze są na niewielkim wzniesieniu, ale nie trzeba Wspinaczki.
Z zasięgiem jest różnie, Garp ma 1 kratkę zasięgu do ataku wręcz.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07-05-2018, 15:14   #415
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
A czy przechodzenie przez błoto jakoś więcej kosztuje czy to taka mała kupka złota?

Chodziło mi o zasięg walki wręcz

Ok. 5 kratek w górę by stanąć na wzniesieniu koło związanych, rzucam im wzięty po drodze miecz czy co tam znalazłem. Niech się uwalniają.
Liczę, że Garp podejdzie, wtedy Szybki atak i mam nadzieję Kontratak :P
Jakiś bonusik za stanie na wzniesieniu?
 
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-05-2018, 10:48   #416
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
W tym przypadku nie kosztuje więcej. W tej walce nie chcę kombinować z rodzajami terenu. Złoto dawało możliwość skradania, ale przy przechodzeniu omijacie je albo roztrącacie kupki monet.

Zasięg walki wręcz ma taki jak Wy.

System nie przewiduje specjalnych bonusów za wzniesienie.
Deklaracja Ok.
E. Przemieściłem Bhatrę.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 08-05-2018 o 10:52.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2018, 12:37   #417
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Slan, tak informacyjnie, nadal gramy
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-05-2018, 20:30   #418
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 1 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Tak, wiem, sami rzuca chakram może więźnią i Charge na Garpa!
Po dwa dni neta nie było.
 
__________________
Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo.
Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda...
Cisza nastanie.
Awatar Rilija
Slan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-05-2018, 10:27   #419
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację

Opis fabularny
Bhatra nie czekając ruszyła w stronę pojmanych marynarzy. Chwyciwszy po drodze bogato zdobiony miecz z pozieleniałą głownia, w kilku susach znalazła się przy jeńcach. Szybko rzuciła miecz w stronę żołnierzy i ujrzała, jak natychmiast zaczęli pracować nad uwolnieniem się.
Samarytha postanowiła skoczyć prosto za amazonką. Nie wzięła jednak pod uwagę tego, że na arenach nie musiała się wspinać… Zgubek siedzący na jej ramieniu zaskrzeczał rozpaczliwie, gdy gladiatorka straciła oparcie na skale podczas schodzenia i zjechała w dół obijając się o kamienie i niemal do końca zdzierając z siebie resztki spódniczki. Lekko krzywiąc się z bólu poderwała się jednak i ruszyła w stronę olbrzyma. Gdy tylko dojrzała okazje do rzutu, cisnęła czakramem, jednak z biegu zadrżała jej ręka i wirujący pierścień z brązu z brzękiem upadł na podłogę jaskini niedaleko Bhatry.
Nad głową pędzącej naprzód Gladiatorki przemknęła kolejna strzała, zagłębiając się fałdach tłuszczu na ramieniu potwora. Ten tylko uśmiechnął się krzywo i krzyknął do łucznika.
- Kąsasz jak komar chłopczyku!

Mechanika
Bhatra przemieszcza się.
Samarytha przemieszcza się.
Test biegu. 1k6=3 Samarytha ma 9 pkt ruchu.
Samarytha wspinaczka test niewyszkolonej umiejętności (-4 za wiele akcji) 4+2=6 lub 6 (-6 za brak umiejętności i wiele akcji w rundzie)-> 0 lub 0 -> nie wyszło, Samarytha spada ze ścianki. Obrażenia 1k6+1=2+1=3 tylko poobcierana. Traci 2 pkt ruchu na wstanie. Podnosi się i biegnie w stronę Garpa.
Rzut Czkramem na -2 (zasięg) -4 (za wiele akcji)-> -3 lub -2 -> pudło, czakram nie doleciał.
Marcus strzela do Garpa. 7 lub 8 (+3) -> 10 lub 11 trafia z przebiciem, obrażenia 2k8+1k6= 2+3+1= 6 bez efektu.

Inicjatywa na turę 2
Bhatra (czerwony Joker!) J
Garp As Trefl
Marcus Król Trefl
Samarytha królowa Trefl
Pomioty 8 kier

Uwagi.
Kerm, możesz próbować strzelać w czuły punkt ( -4 do Strzelania żeby trafić go w oko lub w ucho da Ci +4 do obrażeń). Poza tym dopuścił bym dla Ciebie wykonanie Szaleńczego ataku (podr. Str. 82-83 co prawda tam jest dla ataków wręcz i rewolwerów ale co tam… Wykonujesz wtedy 3 ataki, każdy na -4 i masz dodatkowo Obronę na -2 do końca Twojej rundy). Ale nie dopuścił bym połączenia Szaleńczego ataku i strzelania w czuły punkt. Ogólnie to może zadziałać bo w sumie masz +3 do trafienia Garpa, ale uważaj na zasięg, bo jesteś na granicy krótkiego.


Bhatra ma +2 do wszystkich testów tej rundzie i +2 do testów obrażeń. Więc pytanie co robi?


Zaznaczam, na razie jeńcy są bezbronni, muszą dobiec do jakiejś sterty złota i śmieci i tam próbować się zbroić, na Garpa pewnie zadziała tylko broń żelazna lub magiczna.

 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-05-2018, 10:30   #420
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
W takim razie wezmę ten Szaleńczy Atak, czułe miejsca zostawiając na później
 
Kerm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172