Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-05-2018, 22:32   #8
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Nie podoba mi się idea cechy "ciężka". To dodatkowa komplikacja. Wolę aby to wynikało z podstawowych statystyk. W mojej zbrojowni tak jest, bo jest znacznie szerszy zakres obrażeń jakie broń zadaje i to mi wystarczy.

A jeśli ten szok o którym mówisz to ten sam o którym mówił Księżulu to on zostaje jak był. Jedyna zmiana w tym aspekcie to to, że zadanie rany nie wymaga przebicia. Już na przekroczeniu wytrzymałości wchodzi szok i 1 rana. Na przebiciu szok i 2 rany... choć nie przewiduję dodatkowych ran za fakt, że postać już jest w szoku =p
 
Arvelus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem