20 na kostce oznacza krytyka i +5 do trudności wyparowania dmg.
Na wyparowanie już rzuca trafiony.
Ale ważna sprawa. Broń bez "mocy" czyli taka zwykła nie powala skutecznością. Karabin ma 5 dmg. Wy w mocach możecie mieć do 10.
Improved Initiative daje +4 do Inicjatywy
Quick Draw pozwala wyciągnąć broń jako darmową akcję.
Teamwork pozwala Ci na dodanie +5 temu komu pomagasz.
Cytat:
Erni móglby np wykorzystać VP na lekką zmianę sceny i może się okazać, że Margaret zabrała ze sobą wychodząc bukłak z wodą (o ile tak to działa)
|
Tam, może tak zrobić, wzięcie butelki z wodą nie jest czymś naciąganym i ciężkim do wytłumaczenia.
W tym wypadku David jest doskonałą postacią wspomagającą. Margaret ma dystansowa moc ofensywną z potencjalną ranga 10 (ma wadę, która sprawia że używanie mocy na maksa nie jest dla niej zdrowe). David i reszta mogę zaatakować wspomagająco, podnosząc trudność wyparowania. Przy minimalnych udanych testach wspomagania dacie +11, a im lepiej wypadną Wam testy tym więcej możecie dodać. Czyli wróg musiał by przerzucić 36. Na k20 + 10 (to max co może mieć, ale nie musi
) będzie ciężko.