|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-06-2018, 00:29 | #801 |
Reputacja: 1 | Tak ale mam taką fajną rzecz jak Ultimate Effort. Oznacza ona, że po wydaniu VP mam 20 na kostce. Tylko nie wiem czy odpowiada to za trafienie czy za obrażenia. Bo w takim razie faktycznie poleciałbym w strzał między oczy. Mam też Teamwork oraz Improves Intiative oraz Quick Draw. Biorąc to wszystko pod uwagę jakie miałbym bonusy do obrażeń? Bo może wystarczyło by go postrzelić a potem grzmotnąć Mocą. Erni móglby np wykorzystać VP na lekką zmianę sceny i może się okazać, że Margaret zabrała ze sobą wychodząc bukłak z wodą ( o ile tak to działa)
__________________ you will never walk alone |
03-06-2018, 01:28 | #802 | |
Reputacja: 1 | 20 na kostce oznacza krytyka i +5 do trudności wyparowania dmg. Na wyparowanie już rzuca trafiony. Ale ważna sprawa. Broń bez "mocy" czyli taka zwykła nie powala skutecznością. Karabin ma 5 dmg. Wy w mocach możecie mieć do 10. Improved Initiative daje +4 do Inicjatywy Quick Draw pozwala wyciągnąć broń jako darmową akcję. Teamwork pozwala Ci na dodanie +5 temu komu pomagasz. Cytat:
W tym wypadku David jest doskonałą postacią wspomagającą. Margaret ma dystansowa moc ofensywną z potencjalną ranga 10 (ma wadę, która sprawia że używanie mocy na maksa nie jest dla niej zdrowe). David i reszta mogę zaatakować wspomagająco, podnosząc trudność wyparowania. Przy minimalnych udanych testach wspomagania dacie +11, a im lepiej wypadną Wam testy tym więcej możecie dodać. Czyli wróg musiał by przerzucić 36. Na k20 + 10 (to max co może mieć, ale nie musi ) będzie ciężko. Ostatnio edytowane przez Mike : 03-06-2018 o 01:34. | |
03-06-2018, 12:37 | #803 |
Reputacja: 1 | Więc co robimy? Ciężka sytuacja ;(
__________________ "Źli ludzie nigdy nie mają czasu na czytanie- powiedział Dewey- To jeden z powodów, dla których są źli." Lemony Snicket – Przedostatnia pułapka |
03-06-2018, 14:08 | #804 |
Reputacja: 1 | Mój plan jest taki. Margaret wykorzystuje VP na zmianę sceny w celu zaopatrzenia się w butelkę z wodą ( potencjalny pocisk) My wspomagamy ją przy moim teamworku jest to dodatkowe +5. Jeżeli jeszcze jakiś mój rzut będzie potrzebny to wykorzystuje pewnego krytyka i utrudniamy mu obronę. Planowany efekt, bolec lodu przebija się mu mózg zanim zdąży mrugnąć. Dobre rozumiem mechanikę Mike?
__________________ you will never walk alone |
04-06-2018, 13:43 | #805 |
Reputacja: 1 | Zasadniczo tak, choć przy Twoim Teamworku TY dajesz +5, pozostali po +2 (oczywiście w jakiś sposób muszą zaatakować). |
04-06-2018, 13:46 | #806 |
Reputacja: 1 | Skal zareaguje jak coś zacznie się dziać. Czyli czekam na jakąś reakcję ekipy |
04-06-2018, 15:02 | #807 |
Reputacja: 1 | To ekipo jak się wam to widzi? Margaret robi zmianę sceny i atakuje, a my robimy za wsparcie? Damy mu taki poziom, którego za chusteczkę nie pobije!
__________________ you will never walk alone |
04-06-2018, 15:08 | #808 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
04-06-2018, 18:52 | #809 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Analiza tego co napisałeś ^^ A btw. jak to fabularnie opisać? Że wszyscy wpadliśmy na podobny pomysł, czy że Margaret zadziałała a my wsparliśmy jej atak?
__________________ you will never walk alone | |
04-06-2018, 20:09 | #810 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Jak dla mnie spoko. Też mogę wesprzeć atak Margaret. Ale ty pytanie jak to by miało wyglądać fabularnie też mnie interesi.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
| |