Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-06-2018, 00:17   #16
Baird
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Statek stracił trochę statystyk na rzecz balansu gry, w początkowych rozdziałach. Dodatkowa załoga może zostać zaciągnięta w innych portach Starego Świata. Obecnie masz dwóch ludzi na działo. 32 działa, czyli 64 chłopa. 16 na żaglach i 10 marines do abordaży, którzy podlegają Gorokowi.
Na Kupokładzie jest jeszcze miejsce na kilkanaście dział, ale najwyraźniej kapitan już nie miał na nie pieniędzy.

Za zapas prochu odpowiadasz osobiście dopóki nie kupisz sobie Małpy Prochowej. Wtedy to już małpy problem. Podczas podróży proch ma status "bezpieczny". Jedynie podczas sztormów mogę poprosić Cię o kilka testów

Za złamanie 5 punktu Kodeksu Pirackiego możesz ukarać delikwenta dowolną karą, ale zwyczajowa jest kara pieniężna, po kilka pensów wśród załogi, po kilka złotych koron wśród oficerów, ale z uprzejmości Zbrojmistrze nie zaglądają do pistoletów innym oficerom. Jeśli kara pieniężna nie pomaga zazwyczaj kończy się na kilku batach. Jedynie najbardziej uparcie trafiają pod kil.

Co się tyczy kul, to na statku w ładownie jest ich na trzy bitwy morskie, dokładniej nie mogę się na razie określić. Może później będę w stanie to podać w kilogramach :P

Części to przedmioty z innych statków lub znalezione w portach, jak coś znajdziesz to dopiszemy do wyposażenia . Na statku jest miejsce na kilka gratów, więc tym się nie przejmujcie.

Gladin, proponuję byś wszystkie projekty wpisywał do jednego dokumentu (innego niż karta postaci), a ja dorzucę do niego link w komentarzach.

Co do hierarchi, to Doktrynę okrętu ustala kapitan.
On też wydaje rozkazy podczas potyczek morskich.
Kwatermistrz jako drugi oficer ma prawo weta na rozkazy kapitana, wydaje rozkazy podczas postojów.
Zbrojmistrz dowodzi obsługą dział (obecnie 64) podczas bitew morskich, ma prawo weta, ale potrzebuje poparcie kwatermistrza.
Bosman dowodzi grupą abordażową (obecnie 10) podczas bitew morskich, ma prawo weta, ale potrzebuje poparcia kwatermistrza.
Nawigator czuwa nad żaglami i wydaje rozkazy żeglarzom na masztach (obecnie 16), ma prawo weta, ale potrzebuje poparcia kwatermistrza.
Kapelan towarzyszy grupie abordażowej podczas bitew morskich, ma prawo weta, ale potrzebuje poparcia kwatermistrza.
Medyk wydaje rozkazy podczas postojów, ma prawo weta, ale potrzebuje poparcia kwatermistrza.

Czarnovsky ma najwięcej Ogłady, więc jego obecność i rozkazy dają wam bonusy do CP równe jego CP, czyli +7.
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 26-06-2018 o 00:52.
Baird jest offline