Wątek: X-COM - komenty
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-06-2018, 02:30   #32
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 1 - 2037.I.25; zmierzch

- Oki, doki, pierwszy grywalny post jest I pierwszy quest Co do terminu powiedzmy do czw. 05.VII. Czyli jakiś tydzień na zmajstrowanie posta.


Stan BG:

- Law Tao; 10/10; zdrowy; (Ranga III; Biolab)
- Lena Grey; 10/10; zdrowa (Ranga III; Skany)
- Davy Uquell; 12/12; zdrowy (Ranga II; Zbrojny)


---



- Witamy nowego Gracza na pokładzie czyli Arvelusa. I jego zbrojną ekipę z Działu Zbrojnego

- Oki, to fabularnie w grze ok 2 tygodni zeszło na punkcie pt. "zakładamy bazę" i w tym czasie wszyscy mieli młyn i mnóstwo z tym roboty. Obecnie po tych dwóch tygodniach, jest większość prac ukończona albo skończona. Można więc przestać się obijać i brać się do roboty.

- Potem jest skrót cotygodnowej narady "rady siedmiu" czyli szefów Wydziałów + dowódca bazy. Szefowie Wydziałów przekazują wytyczne i inne streszczenia jak tam poszło szefom Działów (czyli w tym Lawowi i Lenie a w Zbrojnym Mortz) a ci już rozdysponowują te informacje w swoim zespole.

- W niedziele wieczorem tego samego dnia jest zebranie które zabiera główną część posta. Czyli wezwanie by obgadać konkretną misję jaka ma się odbyć w sb za tydzień.

- Możecie przydzielić do tego zadania dowolne siły ze swoich Działów ale minimum jednego człowieka. Misję organizuje Dział Wywiadu więc to oni grają tam główne skrzypce. Niemniej pomoc z innych Działów jest bardzo na rękę. Podobnie wygląda to jeśli jakąś misję organizuje inny Dział ale w przypadku tych zarządzanych przez BG no liczę na jakąś oddolną inicjatywę w tej materii. Czyli sami sobie wymyślcie co za misję chcielibyście robić

- Co do zarządzania Waszymi Działami/lemingami, możecie się poszarogęsić we własnym zakresie o ile nie przeczy to czemuś co jest w moich postach czy komentach

- Jeśli chodzi o majstrowanie "papierów" przez Skany to kwestia kulania. Po prostu trzeba włamać się do systemu miejskiego i wrzucić mu spreparowane legendy a właścicielom/pojazdom wydać odpowiednie karty identyfikacyjne które zgrają się z tą legendą. Czyli coś jak nasz odpowiednik dowodów/paszportów do łapy i odpowiednia zmiana w bazie danych gdyby pan policjant zadzwonił do bazy sprawdzić pokazane dokumenty. Spreparowanie takich danych to w zależności od kulania kilka do kilkunastu godzin tak jakby się podszyć pod jakiegoś standardowego korposzczura czy innego szarego obywatela. Ilość tych sfałszowanych zestawów oczywiście ogranicza limit osób które mogą się względnie bezpiecznie udać się do centrum miasta. Wywiadu możecie tutaj nie liczyć oni mają swoje papiery gotowe.

- Co do firmy w jakiej pracuje Collins, NAS, jajogłowi mogą uznać, że rozpoznają nazwę. Coś jak IBM czy inne Sony u nas. Wielobranżowy moloch powstały przez ciągłe fuzje pomniejszych firm i korporacji więc potrafi firmować i widły i powidło czy jakoś tak

- Z hakowaniem datapadu cóż, hakowanie to hakowanie, kwestia kulania i tego co jest zamontowane na tym datapadzie. Ale właściwie póki się nie dorwie tego datapadu niewiele można się naszykować na to co będzie.

- Przy prokurowaniu usypiacza to też kwestia statów i kulania. Umsy z medycyny, biologii lub pochodnych. Formę można wymyślić, np. krople albo tabletki musujące, zastrzyk czy coś w ten deseń. Każdy bajer utrudnia test o 1. To, że ma być niewykrywalny w smaku/kolorze, że ma uśpić po określonym i na określony czas, że ma być niewykrywalny we krwi, nie mieć skutków ubocznych itd. Można z czegoś zrezygnować wówczas ten mod odpada. Przy 1 na k10 zawsze się udaje i to z fartem, przy 10 na k10 zawsze się nie udaje i to z pechem.

- W razie zabrania na misję jakieś niebezpiecznych rzeczy (głównie broń, materiały wybuchowe itd.) jest ryzyko zatrzymania przez bramki albo patrole. Kwestia kulania, przy ok 10 na k10 przy przekraczaniu rzeki i wjazdu do Night City. Przy nie zabraniu właściwie też ale no nawet jak was zatrzymają to po prostu nie znajdą nic podejrzanego skoro tego nie weźmiecie. Ostrzej jest np. na 9+ albo 8+ na k10 jeśli coś zaalarmuje służby porządkowe np. rozróba w klubie, podejrzany wygląd samochodu.

- W klubie jest mniej więcej standardowa ochrona (pałki, gaz pieprzowy, paralizatory itd. ) która głównie stoi w wejściu, w stróżówce za kamerami i przy sektrze dla VIPów itd. W samym klubie nie powinni się kręcić i straszyć gości. Są też małe ustrojstwa na szynach zamontowanych pod sufitem które pewnie mają i kamery i małe wyrzutnie granatów gazowych.

- Ochroniarze Collinsa zapowiadają się już z wyższej półki. Jeden zwykle kręci się przy kliencie, drugi czeka w samochodzie. Prawdopodobnie mają broń krótką + to co da się ukryć pod marynarką.

- Od was chcę na tą turę plan jaki macie, jakieś uwagi, pomysły, inicjatywę, kombinacje itd. To możecie wrzucać coś jak od ręki na tej niedzielnej naradzie. No i deklarki co do kulanych rzeczy jeśli ktoś coś się zdecyduje, niech da znać to ja pokulam powiem co wyszło. Docelowo ucieszłybym się jakbyście skończyli swoją turę na tej piątkowej, wieczornej zbiorczej naradzie gdzie już wiadomo na czym stoimy i można czekać na sobotnią akcję


---


- Ode mnie na razie tyle. Jakby co dam znać, że czekam na KP od Ehrana bo dalej nic nie wiem na temat tej KP Ale post miał być po weekendzie no to jest
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline