Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-08-2018, 14:43   #44
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Campo Viejo Zobacz post
A bonusy do Atrybutów są podobne jak w poprzednich edycjach jak i minusy.
Mimo to balansu tu nie ma...

Np w WFRP 2:
+10 do Zr daje tyle korzyści, że do głowa mała... a do tego elfy mają +10 do ataku, (do tego elfia armia z założenia posługuje najlepszymi łukami w grze), którego nie da się uniknąć ani zablokować!

A co mają takie krasnoludy? +10 do WW, które w obliczu uników zręcznych elfów nie robi wielkiego wrażenia i +10 Odp, które odpowiadają tylko za pasywną zdolność zwalczania złych warunków środowiska i zmiejszają o 1 otrzymywane rany.

Nie zapominajmy, też że magowie elfów zaczynają ze zmysłem magii za darmo...
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.

Ostatnio edytowane przez archiwumX : 07-08-2018 o 14:45.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem