Przykład z walki jaki przytacza Warlock pokazuje, że ten system jest o kant tyłka potłuc. Takie błędy nie powinny mieć miejsca w grze, produkcie za jaki się zapłaciło. Brak odpowiednich testów i logiki, która łamana jest dalej zresztą w innych miejscach. Ktoś chcę posłuchać o magicznych szparach w pancerzu płytowym? Jak ta sama płytówka, przy zasadach pancerza prostego, nagle staje się słabsza? Niszowej oburęczności podzielonej na aż 2 rangi zdolności i która sama w sobie nie pozwala na walkę dwoma broniami? Truciźnie działającej jak w grze komputerowej?
Cytat:
Jedyną propozycją było przejście na postawę defensywną (jeśli nie mogą go trafić), co w końcu powinno obniżyć jego bonusy o ile zacznie pudłować (każde pudło obniża o 10 te nagromadzone bonusy, zaś trafienie żołnierza od razu zeruje mu wszystkie bonusy).
|
"Hans, Kryj się! Licz na szczęście, bo nas inaczej pozabija! I nie atakuj, bo go tylko nakręcasz!"
Pudło zabiera całą przewagę, bo jest przegaraną w teście przeciwstawnym, ale i tak podoba mi się pomysł "wejdź w postawę defensywną i módl się, że Cię nie rozpruje"
1 przewagę zabiera tura w której nie zdobyliśmy przewagi (ale przeciwstawne testy nadal nam ją zabierają).
EDIT: no chyba, że strzela bronią dystansową, bo to nie jest test przeciwstawny, więc nie traci się całej przewagi za pudło... Przejrzałem rozdział o walce i ja teraz nie jestem pewien, czy ten system był w ogóle testowany i czy ktoś redagował podręcznik.