Zachęcam do wrzucenia do
Głębokiej umbry opisu tworzenia postaci. Nie popełniaj mojego błędu z Inkwizycji i nie baw się w tłumaczenie nazw umiejętności, cech, czy czegokolwiek. Ja w Inkwizycji się w to bawiłem, a i tak po kilku miesiącach gry wszyscy operujemy tylko angielskimi nazwami, bo takie są w podręczniku.
W zasadzie sam myślałem żeby coś takiego wrzucić gdy tylko znajdę czas. Możemy się umówić, że to wezmę na siebie, a Ty zaczniesz od historii swojego NPCa. No chyba, że już zacząłeś, to poczekam.
Jeżeli uporządkuję aktualne projekty to też zapuszczę jakąś sesję w klimacie początkowych wampirów (do 2 lat po przemianie).
Super zmianą jest też wybór dyscypliny na kolejnych kropkach. Można postawić koło siebie dwóch Brujah z Akceleracją na 5 krop i może im się żadna dyscyplina nie pokrywać
Mega plus dla twórców za tę możliwość personalizacji.
Leon, mechanika walki jest boska. Starcie Erik vs. Frey miałoby dokładnie 2 (słownie:dwa) rzuty!! Albo 1 jeżeli Frey miałby tę „właściwą” celerkę 5.
Co zaś do zaawansowanych bitew, to system zakłada „3 tury i koniec”.