Cytat:
ST to teraz ilość wymaganych sukcesów. Zazwyczaj 2-3. Sukces jest wtedy gdy wypadnie 6 lub więcej na k10. Sukces krytyczny jest gdy wypadną dwie 10. Liczymy je wtedy jako 4 sukcesy. Jedna 10 to zwykły sukces. A jeśli wyrzucimy 3x10 to liczy się to jako 5 sukcesów (4 z krytycznych dwóch 10, i 1 ze zwykłej 10). Nie ma botchy, bo 1 nie zabiera sukcesu. Porażka jest wtedy gdy masz mniej sukcesów niż wyniosło ST.
| Hm, jak 1 nie zabiera sukcesów, ST ustawiony sztywno na 50% sukcesu dla 1 kostki, a multi10tki tak koksują, to wydaje się wszystko łatwiejsze...
Trochę niepokoją mnie te kości głodu. Z jednej strony to fajne, bo wymusza dbanie o krew, a nie latanie sobie na luzaku zatankowanym do połowy. Jednak trochę przeraża mnie koncept ciągłego ryzyka, gdy nie będąc zatankowanym pod sufit można osiągnąć sukces skutkujący radosną rzezią.
Zmian widzę sporo i czasem mocnych (razem z tym co Amon wrzuca do Umbry). Wygląda to trochę jak świeża koncepcja nWoD-u na starym plocie. Czy te zmiany utrudniają stosowanie rozwiązań (nie chodzi mi nawet o mechaniczne) w wielu podręcznikach wychodzących przez tych wiele lat? Taka 20th edition pozwalała bez większych problemów wykorzystywac mnogość niuansów z dodatków do Revised, a jak znajdujecie w tym aspekcie "piątkę"?
Edyta:
Komplecik za 665 ojro, naaaajs XD
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"
Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 05-09-2018 o 10:37.
|