Col. Frost. Mechanika tego dodatku opiera się na efektach a nie źródle. Tak więc dla Ciebie ja bym proponował
Mater Control poziom 3 [6 punktów] + 5 za opcję master (pozwalającą na szerszą kontrolę nad materią) -2 za opcję wymagania materii daje łącznie - 9 pkt i masz 12+1 siły co pozwala na oddziaływanie na około 200 kilo materii na raz w zasięgu 24 metrów.
Możesz ponegocjować z MG żeby ci punkcik odjął za konieczność dotykania materii i wtedy podciągnąć do 4 poziomu.
Moc ta ma jednak limit oddziaływania tylko na jeden rodzaj materii na raz. Możesz oddziaływać np na szkoło w oknie ale nie na plastik czy metalową ramę.
Nie obejmuje to konwersji materiału. To temat trudny debalansujący grę. Zmiana powietrza w skałę, czy podłogi w kwas... Ja bym osobiście był temu przeciwny jak MG. Jak co to zmiany byłyby powolne i uszkadzały strukturę powierzchni, tak że entropia przekonwertowanej materii byłaby znacznie przyśpieszona. Moneta zamieniona w złoto po paru chwilach rozpadała by się w pył itp... Musiałby być to osobna moc.
Ta moc szczytywania pamięci z przedmiotów jest jakaś niepasująca. Bardziej taka mistyczna niż naukowa. Sam myślałem nad tym do mojej postaci, ale stwierdziłem że nie będzie pasować. Ale ja bym sugerował wykorzystanie mocy Mind Reading za 3 punkty.
Do konceptu bardziej pasowały by
Decay - umożliwiający niszczenie materii
Wall walker - chodzenie po ścianach - skoro możesz modyfikować materię to tworzysz uchwyty
Armor - tworzysz sobie pancerz z materii mozesz go zrobić jako zdolność aktywowana
Attak melee - jako tworzona z materii broń
Attak Range - jako broń dystansowa z materii
Heightened Senses - Pogadałbym z MG żeby dał moc do zrozumienia składu przedmiotu...
Jak by co służę pomocą