|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-11-2018, 22:06 | #51 |
Reputacja: 1 | Mam Super Powers do dwóch edycji, czy Explorers jest lepsze czy korzystać z dwójki?
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |
16-11-2018, 22:14 | #52 |
Reputacja: 1 | Mam SUPER POWERS COMPANION 2ed i na tym się opierajmy. A jak ktoś ma jedynkę to niech robi wg jedynki, a ja przekonwertuję |
16-11-2018, 23:07 | #53 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Dobra, najpierw przeczytam podręcznik, potem będę kombinował z mocą. Stay in touch |
16-11-2018, 23:18 | #54 |
Reputacja: 1 | Też myślałem, że każda moc da się odzwierciedlić i szukałem i szukałem i niestety |
17-11-2018, 03:34 | #55 |
Reputacja: 1 | Bardzo mnie korci żeby zagrać ale brak mi teraz czasu więc z chęcią skusił na postać drugoplanową jeżeli nie ma ich za dużo? Chodzi mi po głowie wynalazca samołuk którego skusiła możliwość półrocznego stypendium na uczelni w zamian za udział w eksperymencie. Fascynowałaby go też możliwość pomocy w doświadczeniach które będą konieczne dla przyszłego wysiłku kolonizacji kosmosu. Myślałem żeby za moc dać postaci technopatie wynikającą z eksperymentów transhumanistycznych jakie postać przeprowadza na sobie Dawno u ciebie nie grałem a zawsze mi się fajnie w twoich sesjach grało. Jeszcze jedno pytanie czy jak się sesja uda to w przyszłych rozdziałach będzie można przejść z drugiego planu i dołączyć do ekipy jak to się tam czasem dzieje w Arroverse ? |
17-11-2018, 09:45 | #56 |
Reputacja: 1 | @Brilchan Ja wysłałem prawie taką samą postać, "szalonego" wynalazcę. Ale ponieważ ja do gry mógłbym wejść dopiero od stycznia 2019, to mogę ustąpić Tobie miejsca
__________________ -To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację. |
17-11-2018, 12:12 | #57 |
Reputacja: 1 | Col. Frost. Mechanika tego dodatku opiera się na efektach a nie źródle. Tak więc dla Ciebie ja bym proponował Mater Control poziom 3 [6 punktów] + 5 za opcję master (pozwalającą na szerszą kontrolę nad materią) -2 za opcję wymagania materii daje łącznie - 9 pkt i masz 12+1 siły co pozwala na oddziaływanie na około 200 kilo materii na raz w zasięgu 24 metrów. Możesz ponegocjować z MG żeby ci punkcik odjął za konieczność dotykania materii i wtedy podciągnąć do 4 poziomu. Moc ta ma jednak limit oddziaływania tylko na jeden rodzaj materii na raz. Możesz oddziaływać np na szkoło w oknie ale nie na plastik czy metalową ramę. Nie obejmuje to konwersji materiału. To temat trudny debalansujący grę. Zmiana powietrza w skałę, czy podłogi w kwas... Ja bym osobiście był temu przeciwny jak MG. Jak co to zmiany byłyby powolne i uszkadzały strukturę powierzchni, tak że entropia przekonwertowanej materii byłaby znacznie przyśpieszona. Moneta zamieniona w złoto po paru chwilach rozpadała by się w pył itp... Musiałby być to osobna moc. Ta moc szczytywania pamięci z przedmiotów jest jakaś niepasująca. Bardziej taka mistyczna niż naukowa. Sam myślałem nad tym do mojej postaci, ale stwierdziłem że nie będzie pasować. Ale ja bym sugerował wykorzystanie mocy Mind Reading za 3 punkty. Do konceptu bardziej pasowały by Decay - umożliwiający niszczenie materii Wall walker - chodzenie po ścianach - skoro możesz modyfikować materię to tworzysz uchwyty Armor - tworzysz sobie pancerz z materii mozesz go zrobić jako zdolność aktywowana Attak melee - jako tworzona z materii broń Attak Range - jako broń dystansowa z materii Heightened Senses - Pogadałbym z MG żeby dał moc do zrozumienia składu przedmiotu... Jak by co służę pomocą |
17-11-2018, 15:05 | #58 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Może zamiast tego zrobiłbym muzyka punkowca? Miałby umiejętność Kontrolowanie emocji za pomocą muzyki, że jest wstanie wzmocnić emocje już istniejące u osób słuchających jego muzyki np.: Euforie, smutek strach itp. Może też przekierowywać uczucia już istniejące na inne cele np. osoba, która chcę go zaatakować przekierowuje swoją agresje na osobę lub przedmiot obok. Postać może sugerować wykonanie jakieś czynności np. taniec, ucieczkę czy inne zachowanie trzeba jednak dobrać adekwatny do nastroju i sytuacji utwór. Pewnie podciągnąć to najlepiej pod telepatie. Wady: • Żeby moc zadziałała osoba musi słyszeć głos Duncana. • Występ musi być na żywo nagrania nie przenoszą już tego samego efektu a sprzęt nagłaśniający znacząco go osłabia. • Osoba o silnej woli może się oprzeć temu efektowi. Lista otwarta na propozycje Tą umięjętność zyskałby poprzez efekt uboczny nieudanego eksperymentu organizacji przestępczej która spowodowała wybuch w biedniejszej części Glasgow. Postaci udało się zniszczyć jedną bazę operacyjną tej organizacji ale gdy rząd i konkurencyjna organizacja przestępcza zaczęły się interesować sprawą po prostu uciekł za granice. Chcę wziąć udział w eksperymencie żeby odczekać aż sprawa przycichnie w bezpiecznym otoczeniu. Pół roku stypndium to dla niego miły bonus choć nie wie czy skorzysta i wykorzystał raczej jako wymówkę żeby wprosić u bogatych rodziców z którymi ma napięte relacje pomoc przy załatwieniu biletu i wizy do USA. Reszta biografii postaci jeżeli kogoś to interesuje: Jeżeli ta postać nie pasuje to mam jeszcze jeden koncept nie - szalonego naukowca idealisty który hakował by mózgi iluzjami zapachowymi. Ostatnio edytowane przez Brilchan : 17-11-2018 o 15:24. | |
17-11-2018, 22:25 | #59 |
Reputacja: 1 | Ten muzyk, to widzę tak: Mind control (+2 Multiple minds - żeby działało na tłum) Slow to Activate (-1), Requires Activation (-1), Limitation (-1) czyli wady, że musisz grać na żywo. To na kogo zadziała i tak rozwiązuje test. |
18-11-2018, 08:31 | #60 |
Reputacja: 1 | Pasuje jak dla mnie |