Jak już wspomniałem prócz tego co znamy z gry na PC w systemie mam zamiar wprowadzić kilka innowacji, mechanika jest w miarę prosta i sam ją wymyśliłem (jest deko udziwniona, ale na razie spawdza się dobrze). Co do profesji to jak mówisz, będziemy mogli należeć do jednej z gildii, a prócz znanych nam z Gothica gildii znajdą się oczywiście nowe. W ogóle to staram się nie kopiować Gothica a jedynie na jego bazie tworzyć klimatyczną autorkę, dlategoteż zdecydowałem, że świat gry obejmą tereny poza Myrthaną, a konkretnie to nieznana dotąd wyspa-kontynent opanowana przez wpływy...no właśnie, przez czyje bądź czego wpływy będzie opanowana to się dowiecie jak testową wersję ukończę.
Cytat:
najważniejszym wymaganiem systemowym jest wysokie "i ku" (IQ).
|
hm...żeby zrozumieć wiele żartów i textów w Gothicu przyda się czasem pogłówkować, ale żeby jakaś wybitna inteligencja była potrzebna do grania w tą grę to nie zauważyłem. Przecież nawet ja w nią gram
Cytat:
W Gothica grałem i mnie zraził (według mnie dobry cRPG musi być w rzucie izometrycznym)
|
poniekąd prawda, ale Gothic to wyjątek, stąd jest to moja ulubiona gra na PC
Cytat:
aczkolwiek pomysł mi się podoba i z chęcią bym go przetestował.
|
Jak wyjade z testową wersją systemu to na forum założę sesję, króra przetestuje ten system, tak więc będzie szansa na zgłoszenie się