Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-07-2007, 18:22   #25
Arendal
 
Reputacja: 1 Arendal nie jest za bardzo znany
Your Pokéname is:
Foochu
Profile
You live in the marshes of New York, and your diet consists mostly of wolves, daisies and Dr. Pepper.
Characteristics
(Combat and Non-combat)
You can throw bricks. You have a fear of 8-track tapes. You can resist Mr. PiBB. You can walk on jet fuel. You can spit lava.
Natural Enemies
Your natural enemy is Flarwhirl.

Dziwne. D&D mi nie weszlo a testu nie probowalem.
Zrobilem za to ten od Ammana i wyszlo mi:

Jesteś:


Praworządny Neutralny Gnom Mag Złodziej

Wyznawca Azuth

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Gnom - są bardzo poszukiwane jako alchemicy, wynalazcy i technicy, choć większość woli zażywać prostych wygód wśród swoich. Lubią zwierzęta, klejnoty i żsrty, zwłaszcza psikusy płatane innym.Uwielbiają uczy się z własnego doświadczenia i zawsze próbują nowych metod budowania różnych rzeczy. Mierzą od 3 do 3 i pół stopy wzrostu, a skórę mają od jasnobrązowej do brązowej. Włosy mają jasne, a oczy często błękitniawe. Unierają się zwykle w ziemiste kolory, ale zawile dekorują swe stroje. Przeciętny gnom żyje 350-500 lat.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Złodziej - poszczególni przedstawiciele tej klasy, nie mają ze sobą wiele wspólnego. O ile część z nich - a może nawet większość - to skryci złodzieje, to wielu służy też jako zwiadowcy, szpiedzy, dedektywi, dyplomaci i zwykłe zbiry, łotrzykowie są wszechstronni i potrafią dostosowywać się do okoliczności, dysponują wieloma talentami, umożliwającymi im zdobycie tego do czego inni nie chcą ich dopuścić. Choć w walce nie mogą równać się z wojownikami, wiedzą jak uderzać tam, gdzie najbardziej boli, a ich ataki z zaskoczenia mogą powodować poważne szkody. Łotrzykowie zdają się też mieć szósty zmysł, gdzie idzie o unikanie zagrożenia. Doświadczeni łotrzykowie dysponują niemal czarodziejsimi mocami i umiejętnościami, umożliwającymi im skryte poruszanie się, wykonywanie uników i ataki z zaskoczenia. Ponadto, choć sami z siebie nie są w stanie rzucać zaklęć, czasami z użyciem zwojów, czarować, ukatywniać różdżki i używać wszelkich magicznych przedmiotów.

Bóstwo:
Azuth
 
__________________
NUMER GG - 8714910

Ostatnio edytowane przez Arendal : 20-07-2007 o 18:43.
Arendal jest offline