Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-07-2007, 11:30   #4
Macharius
 
Macharius's Avatar
 
Reputacja: 1 Macharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputacjęMacharius ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Yaneks Zobacz post
Dobra, tylko pamiętaj, że drużyny w WFRP nie są stworzone do lania się między sobą.
No więc właśnie o tym mówię, dlatego nie łączy się Rycerza Chaosu w drużynę z kapłanem Sigmara.

Cytat:
Napisał Yaneks Zobacz post
Poza tym jak na razie kampanie są stworzone dla dobrych graczy, czyli takich, którzy chcą uratować Imperium.
Moi gracze jak gramy od 7 lat nigdy nie chcieli ratować Imperium, poza tym co z tego że kampanie tworzone są dla tych "dobrych"? I tak w RPG chodzi o to żeby samemu wymyślać kampanie.

Cytat:
Napisał Yaneks Zobacz post
Dlatego w KS przydałby się opis, w jaki sposób kultyści mogą podkopać siły Imperium.
Pełno jest tego w opisach kultów, trzeba tylko w uważnie czytać.

Cytat:
Napisał Yaneks Zobacz post
Gracze grający sesję na żywo rzadko umieją zaplanować doskonałą intrygę. O to mi chodziło.
Jeśli chcesz żeby gracze kultyści chcieli stworzyć jakąś intrygę to jednak musisz to zostawić w ich rękach, niech sami myślą, nie zaszkodzi im.
 
Macharius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem