Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-02-2019, 15:48   #514
Micas
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Exclamation

Ok, panie i panowie. Drużyna B poniosła wiele strat... ale udało się. Czytajcie nowego posta.

Proszę w terminie "na wczoraj" o dobranie pancerzy i ciuchów z następującej listy.

Linki do Nukapedii:

https://fallout.fandom.com/wiki/Fall...r_and_clothing
+
https://fallout.fandom.com/wiki/Fall...r_and_clothing
+
https://fallout.fandom.com/wiki/Fall...r_and_clothing

Z powyższych list dostępne są:

Ciuchy:
- Bounty hunter duster
- Outfits (wszystkie nie unikatowe, w tym Brahmin-skin, Prospector, Caravaneer, Roving trader, Settler, Wasteland doctor fatigues, Wasteland surgeon, Wasteland settler, Wasteland wanderer, Field hand, Tribal garb, etc.)
- Jumpsuits (Repairman, Handyman, Army mechanic, Red Racer, RobCo, REPCONN, Petro Chico, Lobotomite, Dead Money)
- Pre-War outfits (wszystkie nie unikatowe, w tym wszystkie w podtypie Dirty i Gambler, etc.)
- Scientist scrubs (w tym Mad scientist scrubs)
- Lab technician & Scientist outfits
- Trenchcoat
- Praktycznie wszystkie czapki/kapelusze (Hats)
- Ciuchy z Fallout 4 (przy czym unikajmy unikatów i rzeczy odpowiednich tylko dla Bostonu i okolic)

Lekkie pancerze:
- Leather Jacket (z jednym rękawem, Fallout 1 i 2)
- Leather Armor (Fallout 1 i 2)
- Leather armors (Fallout 3 i NV; w tym Gladiator i Lightweight)
- Leather armor (Fallout 4)
- Merc outfits (wszystkie nie unikatowe, w tym Adventurer, Charmer, Cruiser, Grunt, Troublemaker i Veteran)
- Raider armors (wszystkie nie unikatowe, w tym Badlands, Blastmaster, Painspike, Sadist, Iconoclast, Commando, Throwdown, Ordinance, Paingiver, Tribal raiding, plus wszystkie "hełmy")
- Raider armor (Fallout 4)
- Hełmy/kaski (Combat helmet [zwykły, nie Mark], Fire helmet, Metal helmet [zwykły i reinforced], Motorcycle helmet, Recon armor helmet, Explorer hood, Hockey mask, Lobotomite stuff, Raider & Fiend stuff, Biker goggles, Welding helmet)

Ciężkie pancerze (dużo ważą i zmniejszają Zręczność):
- Metal Armor (F1/F2)
- Metal armor (F3/FNV)
- Metal armor (F4)
- Lightweight metal armor (FNV; Medium Armor)

Weźcie jakiś jeden armor, jeden zestaw ciuchów do cywila i coś na łeb.
Pancerze z F4 wymagają też setu ciuchów z F4 pod spód (chyba, że nakładacie na gołą klatę...).



Wasze wybory wrzucajcie mi na PW. Ja zaktualizuję Wasze KP. I przechodzimy do drugiej sprawy. Koniec "trybu bojowego" -> koniec szybkiej kolejki -> przechodzimy do kolejki normalnej, tygodniowej -> deadline "tradycyjnie" ustalamy na tą niedzielę (17 lutego). Proszę o wyrobienie się z postami w terminie.

W tym momencie kończy się też railroad na naszej sesji, a zaczyna się sandbox. Co to oznacza? Otóż... możecie pójść i zrobić, co się Wam żywnie podoba. I, żeby to rozruszać, odpalić i nakierować, podrzucam parę pomysłów:

0. Powrót do Malpais. Po co? Nie wiem, może chcielibyście odbić Laurę, zabić jej mężusia, spalić miasto. Generalnie od razu mówię, że jest to czyste samobójstwo.

1. Ukrycie się gdzieś w okolicy Malpais lub gdzie indziej na terenach Legionu i albo wegetacja, albo partyzantka. Mniej oczywiste i nieco bardziej rozwlekłe samobójstwo niż w opcji zerowej - ale na pewno byłoby ciekawie pod względem fabularnym i "gierczanym".

2. Kierunek w Góry Skaliste, Colorado, Utah. Północ i płn.zach. Salt Lake City, Dog City / Denver, Boulder, New Canaan, nawet dalej ku Idaho itp.

3. Wschód lub płd.wsch., na Morze Wydm i ku Teksasowi. Ew. płn.wsch. ku Wielkim Preriom, ku Midwest. Ta sama droga.

4. Południe lub południowy zachód, poprzez pustkowia i wydmy ku Meksykowi.

5. Zachód, przez serce ziem Legionu (Arizonę) po Nevadę / Pustkowie Mojave lub Kalifornię / NCR.

No. Przy opcjach 2-5 nie podpowiadam, przy opcjach 0-1 dałem "delikatną" sugestię. Rzucę też jeszcze jedną podpowiedzią, taką z grubej rury:

Tylko jedna z wymienionych ścieżek nie zaowocuje TPK (total party kill). Jaka? Powiedzieć nie mogę... ale to możecie sobie sami wywnioskować, grzebiąc w sondzie i temacie rekrutacyjnym, które odnosiły się do naszej małej sesji.

EDIT: Jakby kogoś to interesowało, Tales i Harris mogli wyjaśnić wydarzenia z Malpais i ich background.
- Wcześniej w Malpais i na całej wschodniej rubieży było 10 centurii. Jedna (Lupusa) została wysłana do Albuquerque, poszerzona i z pokaźnym wsparciem korpusu zwiadowczego, jako awangarda / zwiad / przyczółek. Utracono z nią kontakt.
- Trzy kolejne centurie (Rufusa, Dracusa i Mariusa), bezpośrednio lojalne Marcusowi, siedziały w Malpais.
- W okolicy Malpais były jeszcze dwie centurie, skupiające się na bezpośredniej obronie przed rajdami nomadów i bestii z pustyni teksańskiej (Talesa i Valeriusa).
- Cztery ostatnie trzymały obozy, posterunki i miasteczka na całej reszcie rubieży.
- Od dłuższego czasu "zewnętrzni" centurioni mieli dosyć legata. Tales wreszcie podjął decyzję o buncie, kiedy dowiedział się o rajdzie na swoją posiadłość, śmierci wielu swych ludzi i porwaniu swej żony przez Marcusa. Przekonał Valeriusa do planu zdobycia Malpais szturmem i przekupił Dracusa, aby zdradził Marcusa i jego lojalistów od wewnątrz, otwierając bramy miasta i dołączając do rzezi. Ich centurie oczywiście poszły za ich rozkazami.
- Bitwa o Malpais: to, co na sesji, plus kapitulacja i pojmanie Rufusa przez puczystów. Mają zamiar go oddać w ręce delegatów, których Caesar na pewno przyśle do Malpais niedługo.
- Tales z Malpais de facto przejął władzę nad mieściną. Rozesłał wici do granicznych centurionów z prośbą o wsparcie. Wysłał też posłańca do Cezara z raportem. Bunt niewolników w pełni stłumiony. Pozostałości sił legata, Rufusa i Mariusa zostały wcielone do sił Talesa, Valeriusa i Dracusa.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 11-02-2019 o 18:14.
Micas jest offline