Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-02-2019, 07:34   #14
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Nie zgłaszam się, ale dorzucę moce, skoro jest taka opcja. Takie trochę, wydaje mi się, mniej odlotowe

Adrenalina - umiejętność kontrolowania adrenaliny, dzięki czemu można na zawołanie osiągnąć super refleks. I teraz w zależności od MG, czy będzie to umożliwiać uchylanie się przed kulami, czy jedynie przed ciosami? Trochę podobne do opisanej superszybkości, ale zakładam raczej niesamowicie szybkie zmysły, a prędkość ruchów gdzieś na granicy mistrzów sztuk walki. Taki refleks byłby użyteczny np czy prowadzeniu pojazdów z dużą prędkością.

Pamięć - też chyba nikt nie zgłosił. Postać po prostu pamięta wszystko. Od urodzenia. I potrafi to odtworzyć na zawołanie.

Regeneracja. Jak sama nazwa wskazuje. W zależności od MG, nawet odrastanie obciętych kończyn, czy naprawa przebitego płuca "w !ocie".

Superwzrok - postać może widzieć dalej i wyraźniej, i/lub w szerszym spektrze, i/lub mikroskopijne przedmioty, i/lub fale radiowe, i/lub termowizja, i/lub roentgen

Suprsłuch - podobnie jak wyżej, postać słyszy poza zakresem normalnych istot (niższe/wyższe) tony. Potrafi "wyłączyć" słyszane częstotliwości, aby skoncentrować się na konkretnym dźwięku. Potrafi wyłączyć słyszane hałas, by słuchać rozmowy kogoś oddalonego o kilkaset metrów w centrum ruchliwego miasta. Ew. Może słyszeć fale radiowe itp.

Nie wiem, czy takie proste supermoce się nadają, ale za to dostrzegam w nich łatwość rozwijania i tworzenia wad tych mocy.
 
Gladin jest offline