Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-03-2019, 10:27   #229
Azrael1022
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
-Nie będziemy chodzili na drugą stronę rzeki, żeby tam walczyć. Nie znamy terenu i nie wiemy jak zareagują dzikusy – to dwie zmienne, których nie kontrolujemy, zdecydowanie za dużo. Nie będziemy z nimi negocjować, bo po tylu pokoleniach życia w zdziczeniu mogą nie rozumieć racjonalnych argumentów. Bardzo możliwe, że już zachowują się jak zwierzęta – uderzają na słabszego, a uginają się pod siłą. Zresztą, co na to nasza spec od negocjacji? Lulu?
-Atakowanie z zasadzki i ucieczka – takie nękanie nie jest korzystne na dłuższą metę. Za pierwszym hit & runem zabijemy ze dwóch przeciwników. Ale będą wiedzieli z kim mają do czynienia i jaką mamy taktykę. Więc następnym razem sami będą się czaili i zastawiali pułapki, a koniec końców taka walka nie jest nam na rękę, ze względu na słabsze wyposażenie. Zajmijmy budynki niedaleko SD Martu, jak proponuje Utang. Taktyka ta sama, jaką wyłożyłem wcześniej, niestety może nie być czasu na ustawienie pułapek. Niemniej, zaskoczenie będzie po naszej stronie i mamy przewagę dobrej znajomości terenu. Pułapki możemy zastawić nieco dalej od Martu, na trasach naszych ucieczek – Jinx ustawił swoje pudełka, żeby przypominały układ budynków na ulicy niedaleko ich niegdysiejszej siedziby.

-Plan jest następujący. Wróg zaczyna gonić Utanga. Albo znajdują jego ślady i Ida po nich. Reszta siedzi dobrze ukryta w tych budynkach. W pierwszym ja, w drugim Harris, w trzecim Arch ze Stickym w czwartym Lucky w piątym MJ, w szóstym Lulu. Trudnością może być wejście na pozycje, aby zostawić jak najmniej śladów na piachu. Dlatego trzeba będzie wejść do budynków 3 i 6 i stamtąd przemieścić się na wskazane miejsca. Zanim legioniści dojdą do lokacji w której widać ślady, zostaną ostrzelani. Otwieramy ogień, jak znajdą się w tym miejscu – Vernon wskazał miejsce na makiecie. –Dzięki temu zepchniemy ich w miejsce, które Utang proponuje do wydania walnej walki. Niestety, w tym momencie nie można przewidzieć dalszych ruchów legionu. Może będą uciekać po piaszczystej wydmie do SD Martu. Ale zanim się tam wdrapią dostaną kilka kulek w plecy. A my mamy lepszą drogę do marketu idąc tak jak przyszedł Utang. Więc najprawdopodobniej będziemy walczyć na tym obszarze –Jinx obwiódł palcem przestrzeń. -Arch może tu zastawić pułapki.

-Igła zostanie w bazie na czatach. Zmajstrujmy kilka pułapek na nieproszonych gości, bo nie wiemy ile czasu zajmie nam przeprawa z legionistami, ani ile będziemy na nich czekać w zasadzce. Co niestety stworzy sposobność do ataku na naszą kryjówkę dzikusom zza rzeki. W takiej sytuacji Igła trochę postrzela i się ewakuuje jak wróg nie ustąpi. Nie ma co ryzykować życia walcząc z całą bandą w pojedynkę.
 

Ostatnio edytowane przez Azrael1022 : 24-03-2019 o 13:46.
Azrael1022 jest offline