Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2019, 03:52   #132
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 20 - IX.01; noc

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 04.IV.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; shothun + pistolet
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy; M 16 + Sig Sauer P 226
- Ricardo 9/9 RL > s: zdrowy; Winchester + rewolwer
- Zimm 9/9 RL > s: zdrowy; sztucer + pistolet
- tubylec 8/9 RL > s: ranny; krzesło




PD




- Amu 10 PD za ładne dialogi z BN-ami i przejawianie inicjatywy.

- Amu 5 PD za zgrabne i płynne ogarnięcie sprawy z bombami.

- Dhagar 5 PD za sprawne zorganizowanie swojej grupki w akszynie.

- Dhagar 10 PD za wykaraskanie swojej grupki z tarapatów.




Omówienie




- Minęło w tej turze trochę więcej czasu. Każdy mógł złapać oddech i odsapnąć. Jest około północy więc do rana jeszcze dobre pół nocy właśnie.

- Poza tym BG i reszta karawaniarzy są głodni i spragnieni. Manierki są puste albo prawie i nie zmienią tutaj sprawy. Na razie ten głód i pragnienie jest tylko fabularne ale jeśli nic się nie zmieni to przemieni się w konkretne modyfikatory.


@Vesna


- Dzięki pomocy Lee udało się przeczesać piętro i nazbierać czego trzeba. Kulanie poszło na Vesnę ale Lee była jako jej wsparcie i okoliczność pozytywna zaś improwizowane materiały jako negatywna. Aby nie bawić się w miarki i stopery to zrobimy tak:

- Normalnie z danej puli zebranych materiałów dało by się zmajstrować 10 pkt ładunków przeliczeniowych. Ale, że test poszedł bardzo ładnie więc udało się zrobić z tej puli o 25% więcej czyli 12 pkt. Z tej puli możesz zrobić:

- bomba rurowa = 2 pkt - działa jak granat odłamkowy tylko trzeba podpalić, rzucić no i chwilę ten lont się pali czyli rzuca się jak dynamit. Można też użyć jako miny tyle, że trzeba by zamontować odpowiednio długi lont i czekać aż się odpali.

- petarda hukowa = 1 pkt - działa głównie hukiem, odpalana lontem. W chwili wybuchu redukuje WSP (ZRĘ, PER itd.) o połowę. Potem co turę wracają do normy o 2.

- petarda błyskowa = 1 pkt - działa błyskiem, oślepia wszystkich dookoła, odpalana lontem. W chwili wybuchu oślepia czyli redukuje PER do 1. Co turę PER wraca do normy w tempie co 2.

- petarda dymna = 1 pkt - robi dym. Okolica zasnuwa się dymem od którego wszyscy się ksztuszą no i przesłania widok. Odpalana lontem. Mod 2 PT po chwili 1 PT na niekorzyść tych w dymie. Działa ok k6 tur.

- koktajl zapalający = 1 pkt - podpala okolicę. Jeśli trafi na coś łatwopalnego może się ogień roznieść poza podpalony. Pali się ok k6 tur i jeśli nie rozniesie się dalej to po tym czasie wygasa. Odpalany lontem.

- lont - wszystkie ustrojstwa są odpalane lontem i mniej więcej rzuca się je jak dynamit. Zdecyduj czy majstrujesz lonty długie czy krótkie. Długie eksplodują po 2k3 segmentach, krótkie po 1k3 segmentach. Rzuca się k4. Na 1-3 oznacza po ilu segmentach lont się spalił na 4 oznacza, że zgasł. Jeśli okolica gdzie spadnie ustrojstwo będzie mokra np. deszcz, kałuża itd. szansa, że zgaśnie rosną. Lont możesz też poza tymi dwoma rodzajami zrobić dowolnie dłuższy. Wówczas pali się odpowiednio dłużej i za każdy kawałek rzuca się znów k4 jw.

- prowizorka - mimo wszystko to jednak prowizorka te bomby i petardy dlatego szanse na wadliwe działanie rosną. Rzuca się jak zwykły atak zasięgowy czyli za 3 seg (pobranie, podpalenie, rzut) a kula się k20. Na 17+ następuje zacięcie broni czyli jakaś awaria. Albo lont się urwie, albo nie eksploduje, albo eksploduje z opóźnieniem albo za wcześnie. Coś w ten deseń.

---

- Poza tym z gotowymi ustrojstwami Vesna i Lee wracają do świetlicy. No a tam atmosfera oblężonego zamku ale jakoś się ludki trzymają jeszcze. Sytuacja wydaje się niepewna ale chwilowo statyczna. Nie wiadomo jednak ile to potrwa bo stwory cały czas próbują się dobrać do zamkniętych ludzi. Alexa, van Urka i Jehnsena nie ma w świetlicy.



@Marcus



- Sytuacja jest mniej więcej opanowana. Ale na 4 osoby 1 jest ciężko ranna (Rachel), 1 poważnie (Marcus) i 2 lekko (Ricardo i Zimm). Była okazja opatrzyć Rany więc póki co wykrwawienie nikomu nie grozi. Rachel oberwała w nogę i nie może biegać, jedynie chodzić (3 m/s). Więc wszyscy krwawią więc na węch są bardzo wyraźnym znacznikiem i machaniem chorągiewkami. Tutaj żadne testy skradania nie załatwią sprawy bo skradanie nie działa na węch. A bestie to jakieś psowate czy ich pochodna no i drapieżniki więc węch pewnie mają przynajmniej średni.

- Dzięki Rachel sprawnie trafiliście na wyjście z budynku. Reszta budynku jest w większości zaciemniona co jakiś czas palą się jakieś świece albo lampy ale ogólnie jest raczej ciemno niż jasno. Stwory są i wewnątrz i na zewnątrz ale od czasu walki w korytarzu na żadnego nie trafiliście.

- Doszliście do drzwi wyjściowych. Ale okazały się zamkniętę i to na kłódkę. Rozważania opcji podstawowych masz w poście. Oczywście możesz wymyślić coś własnego. Do drugich drzwi nie jest niby daleko ok 20 - 30 m. Człowiek biega w 6 m/s więc to ok 4 - 5 pełnych seg biegu. Wtedy dałoby się dopiec od ściany do ściany. Dla Rachel oczywiście to by było 2x dłużej bo biegać nie może.

- Jeśli chodzi o próby wskakiwania na daszek widoczny na zewnątrz to skok w górę na 3 seg. Z mechy to test BUD + Sprawność (można zsumować wszystkie 3 umsy z pakietu bo chodzi właśnie o sprawność fizyczną). Od tego jak wyjdzie na osi sukces - porażka zależy co się stanie. Przy dużej ilości sukcesów można wskoczyć nawet w 1 seg. Przy dużej ilości porażek spaść, przewalić się na ziemię i zrobić sobie krzywdę. Próbować można dowolną ilość razy, ot to nie jest cicha akcja więc to kwestia czasu zanim się zlecą bestie. Po prostu jak się uda no to zlecą się jak już wszyscy będą na daszku jak nie no to zobaczymy.

- Generalnie w tej turzę chciałbym zobaczyć jakiś plan. Czy wracacie po klucz czy idziecie na rympał, czy biegniecie do drzwi czy próbujecie wskoczyć na daszek czy też próbujecie zrobić coś jeszcze innego. Na razie jest stosunkowo cisza i spokój. No ale w takich warunkach i scenie to marne szanse, ze to tak na stałe.


---


- Chyba tyle ode mnie. Jeśli coś niejasne czy co to pytać śmiało Dodam tyle, że na dniach będę wyjazdowy. Dokładniej nd - pn. Przez ten czas może mnie w ogóle nie być w internetach.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline