Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-03-2019, 22:40   #131
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 19 - VIII.31; wieczór

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 28.III.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; shothun + pistolet
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy; M 16 + Sig Sauer P 226
- Ricardo 9/9 RL > s: zdrowy; Winchester + rewolwer
- Zimm 9/9 RL > s: zdrowy; sztucer + pistolet
- tubylec 8/9 RL > s: ranny; krzesło




PD



- Dhagar 5 PD za sprawne zorganizowanie swojej grupki w akszynie.

- Amu 10 PD za ciekawy dialog BN-em.

- Amu 5 PD za podzielenie się swoimi medykamentami z tubylcami.



- Obie grupki są dość blisko siebie. Na tyle by słyszeć wzajemne wystrzały czy odległe krzyki ale, że to wszystko przez piony i poziomy budynków to o detale trudno.



@Vesna



- Atmosfera w świetlicy jest bardzo nerwowa. Do momentu interwencji gliniarza osiąga punkt krytyczny jak tuż przed przejściem do rękoczynów. Ogólnie i przyjezdni i tubylcy robią sobie przykrości i oskarżają się o co się tylko da.

- Na koniec jednak sytuacja względnie się normuje. I można uznać, że zaczyna się narada co można poradzić aby wspólnie dotrwać do świtu gdy dzikuny powinny wrócić do dżungli. Jest więc okazja uczestniczyć w naradzie i wykazać się pomysłowością.



@Marcus



- Z mechy to odkąd ruszyliście ku drzwiom minęło ok 1.5 tury. Dokładniej 4 seg biegu (3+1) aby dotrzeć do drzwi. +1 segment Ricardo aby otworzyć drzwi. Więc Marcusowi i Zimmowi zostały 2 seg a Ricardo 1 seg tej 2-giej tury na całą resztę.

- Po drugiej stronie drzwi jakaś postać zmaga się z jednym ze stworów (w excel stwór 12). Walczący są ok 5-10 m od drzwi przy jakich stoi trójka Marcusa. Za nimi jest ściagający ich stwór, ten który się włamał, na koniec 2-go segmentu jest 20 m od drzwi, na koniec 3-go seg jest już 11 m od drzwi.

- Wszyscy trzej mogą strzelać do dowolnego stwora. Szybki strzał to mod -4 i trwa 1 seg. Z tym że potem trzeba przełądować broń. Shotgun (Marcus) i Winchester (Ricardo) to 1 seg na przeładowanie a sztucer (Zimm) 2 seg na przeładowanie.

- Mogą też zamknąć drzwi (1 seg) lub przejść na drugą stronę (1 seg). Albo przejść i zamknąć (1+1) wtedy znaleźli by się po stronie korytarza z walczącą postacią.

- Detale mechy masz w excel. Jeśli coś jest niejasne co do mechy czy sytuacji to nie wahaj się pytać.


---


- Oki, doki, ode mnie chyba na razie tyle. Jeśli coś to pytać i/lub pisać posty lub w doc
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 30-03-2019, 03:52   #132
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 20 - IX.01; noc

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 04.IV.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; shothun + pistolet
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy; M 16 + Sig Sauer P 226
- Ricardo 9/9 RL > s: zdrowy; Winchester + rewolwer
- Zimm 9/9 RL > s: zdrowy; sztucer + pistolet
- tubylec 8/9 RL > s: ranny; krzesło




PD




- Amu 10 PD za ładne dialogi z BN-ami i przejawianie inicjatywy.

- Amu 5 PD za zgrabne i płynne ogarnięcie sprawy z bombami.

- Dhagar 5 PD za sprawne zorganizowanie swojej grupki w akszynie.

- Dhagar 10 PD za wykaraskanie swojej grupki z tarapatów.




Omówienie




- Minęło w tej turze trochę więcej czasu. Każdy mógł złapać oddech i odsapnąć. Jest około północy więc do rana jeszcze dobre pół nocy właśnie.

- Poza tym BG i reszta karawaniarzy są głodni i spragnieni. Manierki są puste albo prawie i nie zmienią tutaj sprawy. Na razie ten głód i pragnienie jest tylko fabularne ale jeśli nic się nie zmieni to przemieni się w konkretne modyfikatory.


@Vesna


- Dzięki pomocy Lee udało się przeczesać piętro i nazbierać czego trzeba. Kulanie poszło na Vesnę ale Lee była jako jej wsparcie i okoliczność pozytywna zaś improwizowane materiały jako negatywna. Aby nie bawić się w miarki i stopery to zrobimy tak:

- Normalnie z danej puli zebranych materiałów dało by się zmajstrować 10 pkt ładunków przeliczeniowych. Ale, że test poszedł bardzo ładnie więc udało się zrobić z tej puli o 25% więcej czyli 12 pkt. Z tej puli możesz zrobić:

- bomba rurowa = 2 pkt - działa jak granat odłamkowy tylko trzeba podpalić, rzucić no i chwilę ten lont się pali czyli rzuca się jak dynamit. Można też użyć jako miny tyle, że trzeba by zamontować odpowiednio długi lont i czekać aż się odpali.

- petarda hukowa = 1 pkt - działa głównie hukiem, odpalana lontem. W chwili wybuchu redukuje WSP (ZRĘ, PER itd.) o połowę. Potem co turę wracają do normy o 2.

- petarda błyskowa = 1 pkt - działa błyskiem, oślepia wszystkich dookoła, odpalana lontem. W chwili wybuchu oślepia czyli redukuje PER do 1. Co turę PER wraca do normy w tempie co 2.

- petarda dymna = 1 pkt - robi dym. Okolica zasnuwa się dymem od którego wszyscy się ksztuszą no i przesłania widok. Odpalana lontem. Mod 2 PT po chwili 1 PT na niekorzyść tych w dymie. Działa ok k6 tur.

- koktajl zapalający = 1 pkt - podpala okolicę. Jeśli trafi na coś łatwopalnego może się ogień roznieść poza podpalony. Pali się ok k6 tur i jeśli nie rozniesie się dalej to po tym czasie wygasa. Odpalany lontem.

- lont - wszystkie ustrojstwa są odpalane lontem i mniej więcej rzuca się je jak dynamit. Zdecyduj czy majstrujesz lonty długie czy krótkie. Długie eksplodują po 2k3 segmentach, krótkie po 1k3 segmentach. Rzuca się k4. Na 1-3 oznacza po ilu segmentach lont się spalił na 4 oznacza, że zgasł. Jeśli okolica gdzie spadnie ustrojstwo będzie mokra np. deszcz, kałuża itd. szansa, że zgaśnie rosną. Lont możesz też poza tymi dwoma rodzajami zrobić dowolnie dłuższy. Wówczas pali się odpowiednio dłużej i za każdy kawałek rzuca się znów k4 jw.

- prowizorka - mimo wszystko to jednak prowizorka te bomby i petardy dlatego szanse na wadliwe działanie rosną. Rzuca się jak zwykły atak zasięgowy czyli za 3 seg (pobranie, podpalenie, rzut) a kula się k20. Na 17+ następuje zacięcie broni czyli jakaś awaria. Albo lont się urwie, albo nie eksploduje, albo eksploduje z opóźnieniem albo za wcześnie. Coś w ten deseń.

---

- Poza tym z gotowymi ustrojstwami Vesna i Lee wracają do świetlicy. No a tam atmosfera oblężonego zamku ale jakoś się ludki trzymają jeszcze. Sytuacja wydaje się niepewna ale chwilowo statyczna. Nie wiadomo jednak ile to potrwa bo stwory cały czas próbują się dobrać do zamkniętych ludzi. Alexa, van Urka i Jehnsena nie ma w świetlicy.



@Marcus



- Sytuacja jest mniej więcej opanowana. Ale na 4 osoby 1 jest ciężko ranna (Rachel), 1 poważnie (Marcus) i 2 lekko (Ricardo i Zimm). Była okazja opatrzyć Rany więc póki co wykrwawienie nikomu nie grozi. Rachel oberwała w nogę i nie może biegać, jedynie chodzić (3 m/s). Więc wszyscy krwawią więc na węch są bardzo wyraźnym znacznikiem i machaniem chorągiewkami. Tutaj żadne testy skradania nie załatwią sprawy bo skradanie nie działa na węch. A bestie to jakieś psowate czy ich pochodna no i drapieżniki więc węch pewnie mają przynajmniej średni.

- Dzięki Rachel sprawnie trafiliście na wyjście z budynku. Reszta budynku jest w większości zaciemniona co jakiś czas palą się jakieś świece albo lampy ale ogólnie jest raczej ciemno niż jasno. Stwory są i wewnątrz i na zewnątrz ale od czasu walki w korytarzu na żadnego nie trafiliście.

- Doszliście do drzwi wyjściowych. Ale okazały się zamkniętę i to na kłódkę. Rozważania opcji podstawowych masz w poście. Oczywście możesz wymyślić coś własnego. Do drugich drzwi nie jest niby daleko ok 20 - 30 m. Człowiek biega w 6 m/s więc to ok 4 - 5 pełnych seg biegu. Wtedy dałoby się dopiec od ściany do ściany. Dla Rachel oczywiście to by było 2x dłużej bo biegać nie może.

- Jeśli chodzi o próby wskakiwania na daszek widoczny na zewnątrz to skok w górę na 3 seg. Z mechy to test BUD + Sprawność (można zsumować wszystkie 3 umsy z pakietu bo chodzi właśnie o sprawność fizyczną). Od tego jak wyjdzie na osi sukces - porażka zależy co się stanie. Przy dużej ilości sukcesów można wskoczyć nawet w 1 seg. Przy dużej ilości porażek spaść, przewalić się na ziemię i zrobić sobie krzywdę. Próbować można dowolną ilość razy, ot to nie jest cicha akcja więc to kwestia czasu zanim się zlecą bestie. Po prostu jak się uda no to zlecą się jak już wszyscy będą na daszku jak nie no to zobaczymy.

- Generalnie w tej turzę chciałbym zobaczyć jakiś plan. Czy wracacie po klucz czy idziecie na rympał, czy biegniecie do drzwi czy próbujecie wskoczyć na daszek czy też próbujecie zrobić coś jeszcze innego. Na razie jest stosunkowo cisza i spokój. No ale w takich warunkach i scenie to marne szanse, ze to tak na stałe.


---


- Chyba tyle ode mnie. Jeśli coś niejasne czy co to pytać śmiało Dodam tyle, że na dniach będę wyjazdowy. Dokładniej nd - pn. Przez ten czas może mnie w ogóle nie być w internetach.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 02-04-2019, 12:13   #133
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Przyjechałem na urlop ale wypało mi mnóstwo spraw wyjazowych. Od Białegostoku po Szczecin. Prawie każdy dzień gdzie inedziej. Dlatego do końca urlopu (IV.08) mogę nie mieć czasu, sił i okazji aby coś się udzielać w sesjach.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 08-04-2019, 22:13   #134
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Dopiero wróciłem z urlopu i z lotniska i ogólnie. Na dniach postaram się ogarnąć co i jak się działo przez ostatni tydzień. Mam nadzieję do weekendu wznowić poprzedni rytm sesji. No ale od jutra wracam do roboty to może to z parę dni potrwać. Proszę więc o cierpliwość.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-04-2019, 03:05   #135
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 21 - IX.01; noc

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 18.IV.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy;
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; shothun + pistolet
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy; M 16 + Sig Sauer P 226
- Ricardo 9/9 RL > s: zdrowy; Winchester + rewolwer
- Zimm 9/9 RL > s: zdrowy; sztucer + pistolet
- Rachel 3/9 RL > s: c.ranna; pałka
- Lee 9/9 RL > s: zdrowa;




PD




- Dhagar 5 PD za rozwiązanie i decyzyjność w sprawie klucza/drzwi.

- Dhagar 5 PD za decyzyjność i zawiadywanie całą grupką.

- Amu 5 PD za wsparcie saperskie swojej grupki.

- Amu 5 PD za negocjacje z Johansenem.

- Amu 10 PD za ciekawe dialogi z Lee i Alexem.




Omówienie




- Minęło w tej turze trochę więcej czasu. Jest około północy więc do rana jeszcze dobre kilka godzin.

- Poza tym BG i reszta karawaniarzy są głodni i spragnieni. Manierki są puste albo prawie i nie zmienią tutaj sprawy. Na razie ten głód i pragnienie jest tylko fabularne ale jeśli nic się nie zmieni to przemieni się w konkretne modyfikatory.



@Marcus



- Wspólnym wysiłkiem udało się odnaleźć klucz do drzwi i wrócić do tych drzwi. Jednak gdzieś w tym momencie po sąsiedzku nastąpiły eksplozje i zaczęła się walka. Z miejsca jednak gdzie jest Marcus i jego grupka nie wiada co, gdzie i jak. No i mają w tej chwili trochę inne zajęcia.

- Cała czwórka jest przy drzwiach. Możecie albo czekać na otwarcie drzwi. Test PER można się wspomóc Spostrzegawczością. Po prostu na macanego albo prawie. Każdy ma te mniejsze mod za Rany czyli Marcus i Rachel -6 a chłopaki -3. Zdany test to otwarcie drzwi po 1 seg, oblany to po 3 seg. Chyba, że wypadnie na którejś z kostek 20 to oznacza zgubienie lub złamanie klucza. Jeśli drzwi zostaną otwarte to można wydostać się na zewnątrz.

- Można też próbować wybić szybę w drzwiach i próbować przez nie przeleźć. To test BUD + Spra też z modyfikatorami za Rany jw. Na raz mogą próbować dwie osoby, każda przez jedno skrzydło drzwi. Zdany test to 1 seg, oblany to 3 seg. Pechowa 20 to ktoś się zaklinuje, przewróci czy coś w ten deseń.

- Można też próbować czmychnąć w któreś z bocznych drzwi. Ruch do nich to 1 seg. Próba zamknięcia ich to też 1 seg.

- Ci co mają broń zasięgową mogą próbować strzelać do stwora nadbiegającego korytarzem. Cel jest ruchomy i trudny do trafienia z racji ciemności. Powinien dopaść do drzwi w ok 2 - 5 seg.

- Tak więc zdecyduj co kto robi z grupki Marcusa. Na raz można robić tylko jedną rzecz albo się strzela, otwiera zamek, przełazi przez okno czy biegnie.



@Vesna



- Było całkiem ładnie, miło i towarzysko póki nie wtrąciły się dzikuny. Chwilę po tym jak zbrojni ruszyli szturmować dół na piętro coś się wdarło.

- Vesna i Lee stoją mniej więcej na środku korytarzu. Przy drzwiach na schody nadal stoi kilku zbrojnych z bronią którzy dopiero mieli zejść na dół albo zostać pilnować drzwi. Jest pierwszy moment więc są zaskoczeni i zdezorientowani. Umownie można powiedzieć, że ta grupka jest za plecami dziewczyn bo z tego kierunku właśnie wracały.

- Przed nimi są te drzwi przez jakie wypadli przerażeni tubylcy. Mężczyzna dobijający się do zamkniętych drzwi jest prawie przy nich. Drzwi przez jakie wypadł drugi z mężczyzn i osunął się po ścianie są z kilkanaście kroków przed nimi. Drzwi do klasy gdzie wypadła ta trójka są nadal otwarte i sądząc po odgłosach szaleje tam jakiś stwór czy jeden czy więcej to na słuch trudno stwierdzić.


---

- Chyba tyle ode mnie na ten odpis. Jak coś niejasne no to pytać śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-04-2019, 19:52   #136
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 22 - IX.01; przedpołudnie

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 25.IV. Ale, że to świąteczny okres no to w razie przedłużymy do kolejnego weekendu czy podobnie no ale jakby nam się udało zmieścić w do tego oryginalnego terminu byłoby fajnie:>



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy; -1 zmęczenie
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -3/-6; -1 zmęczenie
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy; -1 zmęczenie



PD



- Amu i Dhagar po 20 PD za przetrwanie pierwszej nocy w dżungli

- Amu 10 PD za decyzyjność i planowanie w ogniu walki.

- Amu 5 PD za ciekawe dialogi z lemingami.

- Dhagar 10 PD za ogarnięcię siebie i swojej grupki podczas walki.



Omówienie


- Post jest dwuczęściowy. Pierwsza część dzieje się jeszcze w nocy, jeszcze podczas nocnych walk, druga dzieje się już w dzień podczas porządkowania całej scenerii.

- Jak co rano poszły dawki leku na Chrobę. Ves została 1 dawka, Marcusowi 17 dawek.

- I jak co rano poszły testy leczenia. Dla Marcusa i zranionych karawaniarzy. Marcusowi się test powiódł więc kara za rany zmniejsza mu się za R.Cię z -6/-9 na -5/-8. Zapisy w excel w stylu -2.5/-5.5 oznaczają, że ktoś oblał test gojenia się Ran. W takim wypadku zostaje mu niezmieniona kara w przykładowej oznacza kary -3/-6. Ot, ja dla siebie, zaznaczam te połówki aby wiedzieć, że za 24 h test już nie jest już potrzebny póki ktoś nie zgarnie nowych Ran.

- Rany są ważne w "Ołowiu" bo ciągnął się dniami i tygodniami zanim się wyleczą. Obecnie mieliście świeżo opatrzone Rany więc test był o 1 PT łatwiejszy. Opatrunki trzeba zmieniać minimum co dobę i dbać aby zostały czyste aby korzystać z tego ułatwienia. Jeśli opatrunki nie zostaną zmienione wówczas tego ułatwienia nie ma i może być utrudnienie za niekorzystne warunki gojenia się Ran.

- Kary za Rany są uzależnione od Ran Lekkich lub Ciężkich. I te się nie zmieniają. Gdy kary za Rany spadną do 0 wówczas uznaje się postać za wyleczoną. Niemniej każda R.Lek lub jej ekwiwalent to -1 do testu BUD + Kon na gojenie się ran więc im ktoś bardziej jest ranny tym ma mniejsze szanse zdać ten test.

- Na opatrzenie 1 R.Lek wystarczy 1 gaza, na opatrzenie 1 R.Cię/3 R.Lek wystarczy 1 bandaż. Do utrzymywania Ran w czystości potrzebny jest odpowiedni dezynfektant no i dbanie o te Rany i opatrunki.

- Jeśli ktoś szaleje z Ranami, znaczy walczy, biega, fika i w ogóle się akszynuje wówczas nadwyręża organizm i następnego ranka test gojenia się ran może być trudniejszy.


- Poza tym po takiej nocce wszyscy są niedospani, zmęczeni, głodni i spragnieni. Rano co prawda tubylcy robią coś do jedzenia więc te dwa ostatnie czynniki pod koniec posta odpadają jednak niewyspani są wszyscy. Stąd ten mod -1 do testów.


- Całościowo na drugi dzień o poranku stan karawany wygląda jak na rozpisce poniżej. Ułożone wd. składu pojazdów jak wyjeżdżaliście z NC. W rozpisce pierwszy jest kierowca nawiasy przy wozach to zajęte miejsca/wszystkie miejsca wozu do względnej swobody w podróży.


- suv FA (2/6) w osadzie

ochroniarz 1/9
van Urk 7/9


- furgonetka Detroit (2/8) w osadzie

Alex 9/9
Vesna 9/9


- kombi (2/5) w osadzie

kierowca 9/9
nawigator ??? - w osobówce Lamaya
George 6/9


- furgonetka Hoffmana (3/8) - w osadzie

Hoffman 7/9
Zimm 8/9
Jax KIA
Marcus 6/9
pasażer 1 - w osobówce Lamay'a


- osobówka Lamaya (3/5) - na drodze w dżungli

Lamay ??? - porwany
nawigator ??? - porwany
Ricardo 7/9




- Jak więc chyba widać, skład karawany został mocno przetrzepany. Dlatego ogólnie van Urk ma zamiar wrócić do Espanioli aby zregenerować siły i złapać oddech.

- W tej turze w retrospekcji fajnie jakbyście opisali jak minęła BG noc i poranek. Klimaty mniej więcej jak w moim poście. Jeśli ktoś chce może uczestniczyć w porannym przeczesywaniu szkoły i się jakoś do tego ustosunkować. No i na tapecie jest zebrnie zorganizowane przez szefa w jednej z klas. Są tam sami karawaniarze. Jest okazja spotkać się wreszcie w komplecie, naradzić się, sypnąć pomysłem itd. Po zebraniu van Urk ma się zamiar rozmówić z Johansenem a potem pewnie wrócić do Espanioli.


---


- Poza tym wesołych, spokojnych i radosnych świąt Wam życzę i dziękuję za dotychczasową grę
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 26-04-2019, 19:55   #137
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 23 - IX.01; popołudnie

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 02.V.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy;
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -3/-6;
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy;



PD



- Amu i Dhagar po 15 PD za ciekawe docowane dialogi.



Omówienie


- Przewinąłem do przyjazdu do Espanioli. Na koniec posta jesteście w miejscowym hotelu, macie już wynajęte pokoje, jest po obiedzie i jest z 1-2 h po przyjeździe do tego hotelu.

- Od osady Johansena wyjechaliście bez kłopotów i również bez kłopotów dojechaliście do Espanioli. Prawie do samej Espanioli droga jest utopiona w dżungli więc jazda jest dość nieprzyjemna.

- Z tego ci mówił van Urk szykuje się przeprawa z dzikunami w dżungli. Ale na razie macie wolne aby zregenerować siły.

- Furgonetka Detroitczyków zostaje wysłana służbowo do Nice City. Mają zawieźć ciężko rannego kierowcę Federaty oraz list do lady Amari. Poza tym szef składa ofertę Marcusowi i Georgowi, że mogą się zabrać z nimi na urlop/przepustkę. George postanowił skorzystać. Marcus no to jak uważa.

- Tak czy siak, w tej turze macie dzień wolny do wieczora/północy (w zależności co byście robili) więc chciałbym zobaczyć w tej turze jak rozdysponujecie tym wolnym czasem.


---

- Chyba tyle ode mnie na tą turę. Jeśli coś niejasne no to pytać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-04-2019, 00:48   #138
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Jeśli to możliwe to fajno jakbyście oboje ustalili względnie na początku tury czy, jak, z kim jedziecie. Bo furgonetka ma niby wyjeżdżać z Espanioli no to fajno by wiedzieć kto jest na pokładzie a bez tego trochę trudno coś pisać albo sztucznie trzeba stopować akcję

- I zapomniałem w poście ale furgonetka ma też zabrać ciała zabitych do NC aby zostali pochowani wśród miejscowych.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 10-05-2019, 12:23   #139
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 24 - IX.01; zmierzch

- Ok, no to post jest to czas na komenty :> Co do terminu myślę, do cz. 16.V.



- Vesna 9/9 RL > s: zdrowy;
- Marcus 6/9 RL > s: ranny; rany -3/-6;
- Alex 9/9 RL > s: zdrowy;



PD



- Amu i Dhagar po 5 PD za docowanie.

- Amu 10 PD za barwne i żywe dialogi i relacje z BN-ami.




Omówienie


- Przewinąłem do przyjazdu do Nice City. W Crow, spędziliście mniej więcej popołudnie. Każdy mógł się najeść, napić, wykąpać do woli właściwie pierwszy raz od wyjazdu z Nice City.

- Co do pobytu w Crow to zostaje kwestia ceny.

- standardowy posiłek - 10 g
- bogaty posiłek - 20 g (Vesna)
- kąpiel w balii - 10 g
- kąpiel z pianką - 15 g
- kąpiel z łaziebną - 30 g (Vesna)

- Co do gambli sami zdecydujcie czym i za co płacicie. No Vesna wzięła wersję po bogatości więc łącznie musi odpisać sobie coś za 50 g z tej wizyty. Do końca tury chciałbym mieć to uregulowane. Możecie pisać tutaj co odpisujecie albo w KP czy pw.

- Jeśli chodzi o powrót do NC i Hamiltona to już zmierzcha ale jeszcze wczesna faza tego zmierzchu więc jest widno jak w dzień. Poza tym na zewnątrz jest gorąco i mży więc tropik w pełni.

- W Hamiltonie cała czwórka trafia na audiencję u Amari. Ochroniarz i zabici zostali w furgonetce. Jest więc scena z pierwszym kontaktem z Federatami. Scenę dialogu można rozegrać albo przewinąć. Zależy jak wolicie. Jeśli ktoś woli przewinąć no spoko, wtedy oznacza, że nie wyskoczył z niczym szczególnym podczas rozmowy i może się udać na dalsze plany wieczorne. Ale jeśli ktoś chce coś załatwić u Amari no to lepiej aby jednak to rozegrał w doc co i jak.

- Co do Alexa to jest w Hamiltonie nieco ściśnieniowany bo z tego co dowiedział się od Georga wynika, że może nie być takie hop siup z tą szturmówką.

- Wdług wytycznych od van Urka jutro powinniście wrócić do Espanioli. Więcej do powiedzenia może mieć tutaj Amari co do organizowania innym życia i wycieczek. Generalnie jednak po załatwieniu swoich spraw w Hamiltonie właściwie do wyjazdu macie czas wolny do dyspozycji.


---


- I chyba tyle na tą turę. Jakby coś nie było jasne no to pytać śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-05-2019, 22:12   #140
 
Amduat's Avatar
 
Reputacja: 1 Amduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputacjęAmduat ma wspaniałą reputację
ja by popisała rozmowę, jutro zacznie patrzyć w doc.

Dhagar jeśli chcesz to śmiało zaczynaj, ja dołączę.
Jeśli nie masz ochoty na doca to wezmę Vesną Amari na stronę i po problemie
 
__________________
Coca-Cola, sometimes WAR
Amduat jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172