Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-05-2019, 22:17   #363
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację


Rudolf spał
Cytat:
Napisał Sen Rudolfa
- Panie Sammer, chciałbym porozmawiać w cztery oczy.
- Proszę, mów.
- Straciliśmy człowieka, ja sam i Gottfried nie nadajemy się do walki. Chciałbym coś zaproponować, aby temu zaradzić.
- Oczywiście, słucham. Co masz do zaproponowania?
- Jestem z zawodu rzemieślnikiem. Często wymyślam nowe rozwiązania, bo są nowe problemy. Chciałbym przygotować trochę wyposażenia, żeby zrekompensować straty w ludziach. Mam w głowie już kilka pomysłów, ale będę potrzebował współpracy wszystkich. I… prawdopodobnie będzie to wymagało, żebym w razie walki przejął dowodzenie, by wykorzystać moje pomysły. I tak ranny się nie nadam w zwarciu, a patrząc z tyłu, będę miał lepszy ogląd sytuacji. Sam zresztą w warsztacie zatrudniam kilku ludzi, więc umiem rozdzielać robotę. Wolfgang… zbytnio stara się walczyć, wziąć cały trud na swoje barki, a nie myśli o tym, co się dzieje z innymi i za jego plecami. Teraz być może nawet jeszcze bardziej, po stracie przyjaciela. Ja bym tę sprawę z pozostałymi omówił, żeby się na to zgodzili. Ale chciałbym wiedzieć, czy Pan mnie poprze?
- Oczywiście dam pełne wsparcie, by było bezpieczniej. Jakie to masz pomysły? - spojrzał na Rudolfa. - Co do dowodzenia, nie mogę przekazać go komuś bez kompletnego doświadczenia w boju. Jednak to jest osoba, która zna się w boju i strategiach. Obsada by się na to nie zgodziła, a dla mnie to też zbyt ryzykowne.