Tura 1:
Move - Trickery Blessing
Standard - Bless (+1 do ataku i rzutów na strach dla drużyny)
Swift - Ironskin z Fervorem (+4 AC)
Tura 2 (jeśli stwór zaatakuje)
Move: Wyciągnięcie sztyletów
Swift: Divine Favor z Fervorem
Standard: Atak sztyletem mistrzowskim (+13, 1d8+8)
Tura 3 (robię 5-foot stepy, żeby mieć flankę):
Swift: Sacred weapon na zwykły sztylet
Full-round: Dwa ataki (zwykły umagiczniony +11, 1d8+9, mistrzowski +11, 1d8+8)
Tura 4 (robię 5-foot stepy, żeby mieć flankę):
Full-round: Dwa ataki
Jeśli możemy uznać, że mieliśmy już broń w pogotowiu, to w drugiej turze też idą dwa ataki, jeśli stwór jest w zasięgu
Premie są tylko z moimi buffami, bez flank.
Podtrzymuję Sacred Weapon przez 3 tury maksymalnie, no chyba że sytuacja będzie kiepska.
Jeśli spadnę do poniżej połowy hapeków i będę miał nieaktywne Trickery blessing, odpalę je jeszcze raz, a w swift action użyję Fervora, żeby się podleczyć.