19-10-2019, 12:33
|
#185 |
DeDeczki i PFy | W każdej innej sytuacji Jamash wolałby popłynąć samodzielnie, ale obijanie się o trupy wszelakiej maści nie brzmiało zbyt zachęcająco. Do tego miał coś w planach, co wymagało paru chwil spokoju, dlatego usadowił się wygodnie (na ile było to możliwe) na przywołanej żabie i zaczął się modlić do Besmary. Po kilku sekundach jego towarzysze poczuli nagły przypływ odwagi i pewności siebie, a po parunastu następnych skóra undine, jak kilka razy wcześniej, zmieniła kolor na ciemnoszary. Jego ruchy wydawały się też znacznie pewniejsze i szybsze. Tuż przed wdrapaniem się na statek przywołał ostatnie błogosławieństwa swej bogini. Burtę przeskoczył już ze swoim iluzorycznym sobowtórem.
Niestety, element zaskoczenia szlag trafił, bo Lanteri akurat w tym momencie musiała się odwrócić. Undine, dzierżąc już oba sztylety w dłoniach, ruszył w stronę niedawnej pani kapitan i jej przydupasa. Uśmiechał się złowrogo, a rysy jego twarzy zaczynały się zmieniać w coś potwornego. - Pozdrowienia od Warvila! - to były ostatnie zrozumiałe dźwięki z jego ust, które teraz przypominały bardziej szczęki rękina czy innej morskiej bestii.
Jamash miał jeden cel - zlikwidować Lanteri. Dopóki Gardax nie stawał mu bezpośrednio na drodze, miał zamiar go ignorować, skupiając się na tej zdradzieckiej suce i tradycyjnie już współpracując z Maneą. Półorka planował zostawić sobie na później. Buffy po drodze:
Divine Favor
Bless
Shield of Faith
Ironskin
Cat's Grace
Tuż przed wejściem odpalam Winter i Travel Blessingi
Tura 1
Rzucam Face of the Devourer z fervorem, podchodzę i atakuję
Następne tury
W swift action sacred weapon na zwykły sztylet.
Full attacki tak, żeby mieć flankę z Maneą
Jeśli HP spadną mi poniżej połowy, cure moderate wounds (z cloud of seasickness) z fervorem (swift), a później leczenie samym fervorem, jeśli bardziej mi będzie spadać (też swift).
Jeśli miałbym dostać krytyka/sneakiem mając 20 HP lub mniej, neguję go, kończąc Ironskin
Staty z buffami:
AC 27 (plus mirror image z jednym obrazem), Ref +8
Ataki (full attack, TWF, bez flanki): +14 (1d8+11, sztylet z sacred weapon), +14/+9 (1d8+10+1d4 elektryczność, sztylet z weather blessing), +7 (1d6+6, ugryzienie)
Reszta drużyny ma +1 do ataków i rzutów obronnych na strach
|
| |