Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2019, 13:30   #41
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Cytat:
Fenrir bardzo się mylisz, bo jest sporo gier, któe bardzo dobrze oddają walkę myśliwcem zgodnie z zasadami fizyki,
Rozumiem, że masz na myśli gry komputerowe. Gdzie po pierwsze masz cały system który to liczy po drugie i tak nie uwzględnia na prawdę setek rzeczy ze względu na uproszczenie jedynie w części symulując zjawiska. Bo wątpię by efekty relatywistyczne były uwzględnione .. Na nieszczęście my musimy sami decydować a nie komputer. Poza tym nasza zręczność nie będzie oceniana, a jedynie odrobina taktyki.

Podaj mi przykład gry myśliwskiej w której ustawiasz przyśpieszenie i wektor na podstawie przyśpieszeń i wektorów przeciwnika. Nie ty to robisz w czasie rzeczywistym, nie musisz myśleć o wektorach przyśpieszeniach itp, komputer ci podaje dystans który się szybciutko przewija i tak na prawdę nie jest to istotny czynnik bo sobie zwolnisz tak by manewrować jak będziesz bliżej. Tutaj byłby to istny koszmar. ...

Co do broni to jej nie słychać. Laserów też nie widać. choć HUDy rysują promienie by łatwiej się było orientować. To co uderzyło w kuter to strumień naładowanych cząsteczek rozpędzonych w dziale elektromagnetycznym - to coś widać.
 
Fenrir__ jest offline