26-11-2019, 13:30 | #41 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Podaj mi przykład gry myśliwskiej w której ustawiasz przyśpieszenie i wektor na podstawie przyśpieszeń i wektorów przeciwnika. Nie ty to robisz w czasie rzeczywistym, nie musisz myśleć o wektorach przyśpieszeniach itp, komputer ci podaje dystans który się szybciutko przewija i tak na prawdę nie jest to istotny czynnik bo sobie zwolnisz tak by manewrować jak będziesz bliżej. Tutaj byłby to istny koszmar. ... Co do broni to jej nie słychać. Laserów też nie widać. choć HUDy rysują promienie by łatwiej się było orientować. To co uderzyło w kuter to strumień naładowanych cząsteczek rozpędzonych w dziale elektromagnetycznym - to coś widać. | |
26-11-2019, 13:41 | #42 |
Reputacja: 1 | Proszę oto przykład: https://www.youtube.com/watch?v=K1xbJF6qhfc Evochron. Napisany przez jednego człowieka. Wyraźnie słychać kiedy używa silnika (wtedy też trzęsie kabiną), a na lewym ekranie i na hudzie masz to o czym mówisz. Tu jeszcze jeden dogfight. https://www.youtube.com/watch?v=s5p0lbO0rTo Edit: Nie chodzi mi o zmiany w mechanice. Moja uwaga dotyczyła terminologii używanej w postach. Ewolucje w kosmosie są o wiele bardziej finezyjne niż w myśliwcach w grawitacji. Ja tam nie widziałem pikowania, beczek i tego typu ewolucji... bo jedyny punkt odniesienia to cel do jakiego strzelasz... a ten jest zawsze przed Tobą niezależnie co robi twój statek
__________________ Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start. Ostatnio edytowane przez Raga : 26-11-2019 o 14:00. |
26-11-2019, 14:21 | #43 |
Reputacja: 1 | Prezentowane przykłady nie posiadają walki kołowej... Więc to raczej nie ten fluff.. Może jest tam dużo wektorów inercja i cała reszta fajnych patentów. Kręcenie stateczkiem niezależnie od miejsca gdzie się leci. Ale nigdy nikomu nie siądziesz wtedy na ogonie. Więc niema to sensu w naszym przypadku. Chcemy pikować, nurkować, robić pętle, beczki itp. Jeśli się mylę i jednak wolicie latać cały czas prosto i strzelać dookoła to piszcie. Spróbujemy dostosować system. Ja wolę się bawić z unikaniem i kołowaniem w zwarciu. |
26-11-2019, 14:35 | #44 |
Reputacja: 1 | Popieram. Nie widzę też sensu żeby na siłę usuwać zwroty słowne typowe w lotnictwie "konwencjonalnym" bo to normalne że takie rzeczy się przyjmują i zostają, bo chodzi zawsze o to żeby opis najwierniej oddawał to co robimy/widzimy. Raga, ja tylko Ci pokazuję różnice między beczką, a korkociągiem, a nie czy ten manewr jest do czegoś przydatny (może być, żeby zmylić przeciwnika, wszystko w gestii inwencji twórczej pilota). |
26-11-2019, 14:53 | #45 |
Reputacja: 1 | Eeeeech... Ale z was uparciuchy... No trudno... Robię to tylko ze względu na słabość do Mag. Zgoda, będą beczkował i korkociążył... A mogło być tak pięknie... (Raga mamrocze cicho ledwo poruszając ustami) ... nienawidzę ich....
__________________ Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start. |
26-11-2019, 23:32 | #46 |
Reputacja: 1 | Takie liczenie wektorów i czasów podejść co prawda w nieco większej skali dobrze opisuje David Weber w swoich space operach. Podziwiam faceta bo potrafi nieźle utrzymać napięcie opisując np siedmiogodzinne podejście formacji wraz z wyznaczaniem kursów i obliczaniem czasów na "akceleracje i deceleracje" Ja bym się pewnie pociął nim doszedł chociaż do ułamka takiej wprawy. Dlatego beczkowy i korkociągowy model też mi bardziej odpowiada.
__________________ Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka. |
28-11-2019, 10:18 | #47 |
Reputacja: 1 | Ogłoszenia parafialne. Po pierwsze Harry_p znalazł wreszcie ilustrację naszych aniołów. Co prawda w innym ujęciu ale typ stateczku znalazł idealny. W nagrodę otrzymuje do wyboru jedno losowe rozwiniecie w swojej grupie. Lub +1 do dowolnego skila dla swojego skrzydłowego. Raga również się zaangażował tworząc fajny opis Fluffowy kabiny Anioła. Będzie przydatny dla spójnych opisów. https://drive.google.com/file/d/1Kw4...ew?usp=sharing Raga otrzymuje oczywiście identyczną nagrodę. Podlinkuje opis w pierwszym poście. A ilustracja już wylądowała w arkuszu ze statystykami floty. Do tego Mike podesłał pierwsze projekty lotniskowca - wyglądają fenomenalnie, jeszcze chwila i będzie na prawdę ciekawie. Z publikacją poczekamy aż dopnie wszystkie szczegóły. |
28-11-2019, 15:54 | #48 |
Reputacja: 1 | W zasadzie ostateczna wersja. Obczajcie, dajcie znać co ewentualnie poprawić. pdf 7 mb: https://drive.google.com/open?id=1AB...Fr_R4wV1zHpli1 niestety trzeba zbliżyć, bo siatka trochę zamazuje obraz. Ogarnę to jeszcze. svg 26mb: https://drive.google.com/open?id=1E4...qj11EWfreXtCxd Tu więcej wazy, ale za to siatka nie zamazuje obrazu na dużym oddaleniu. Jedno i drugie doradzam zapisać na dysku, lepiej się ogląda niż przez przeglądarkę. Od jutra do poniedziałku będę tylko komórkowo obecny ma forum. |
01-12-2019, 14:19 | #49 |
Reputacja: 1 | Dla mnie plan lotniskowca jest bardzo dobry. No i jeszcze jedno. Staram się na bieżąco uzupełniać pliki z załogą okrętów. Jak macie jakieś propozycje lub ktoś chce się włączyć w uzupełnianki proszę o kontakt udostępnię plik do edycji. |
02-12-2019, 22:16 | #50 |
Reputacja: 1 | No dobra, brak uwag do planu oznacza, że staje się on oficjalny? |