Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-06-2005, 16:29   #30
Hood
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
No to zgodnie z życzeniem: Jestem za storrytellingiem, jednak, wadą tegoż, jest to, że wwtedy MG nie musi rzucać aby spuścić drużynie na głowy stado słoni albo 10t monolitów. A gdyby turlał, musiałby dać sobie i odpowiedni emodyfikatory, których nie mógłby przerzucić...

Ale poważnie, w PBF faktycznie kości nie są tak przydatne ani użyteczne jak w zwykłej sesji. A nawet nie są zbyt potrzebne Poza tym istnieje podczas gry z kostkami niebezpieczeństwo, że powstanie prawdziwa plaga powergamerstwa, zamiast ogrywania roli, co jest ideą RPG
 
Hood jest offline