Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-01-2020, 11:03   #100
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
No właśnie, odnośnie dowodzenia w eskadrach. Poniżej wam wklejam obraz sytuacyjny jak to nam obecnie wygląda.
Oczywiście sytuacja się zapewne jeszcze zmieni. Bo lekkie myśliwce zderzą się z wrogiem. Do tego zgodnie z założeniami konkursu Diuk awansuje na oficera. Więc trzeba się zastanowić jak rozłożymy teraz grę.

Skrzydła A i D straciły oficerów. Sugeruję więc by przenieść Clevelanda do skrzydła B. Zaś pozostałą 6 oddać pod komendę Szefowej Strzyg. Przenieść jedną z ocalałych pilotek z Diabłów do szpad. Zaś podoficera z diabłów raz z skrzydłowym mianować dowódcą części rekrutów. W ten sposób Zlikwidujemy Shadowsów. Huntersi dostaną miana skrzydła A Na ich miejsce wskoczą strzygi jako skrzydło B.

Można też oddać dowództwo Diukowi nad skrzydłem A. Diabły połączyć ze strzygami i uzupełnić braki rekrutami.

W przypadku pozostałych grup raczej na zasadzie z 2 składamy jedną ewentualnie pouzupełniamy rekrutami.

Stan Grupy Myśliwskiej

Anioły maszyn (sprawnych) / pilotów
A - Shadows 5 (1) / 7
B - Hunters 9 (5) / 10 (9 - bo postać trefl jest mocno ranna)
C - Szpady 9 (5) / 9
D - Diabły 3 (1) / 3
E - Raptors 10 / 10
F - Strzygi 10 / 4

Lekkie myśliwce
G - Goblins 4 (3) / 5
H - Harpie 2 (1) / 5
I - Imps 10 /10
J - Chimeras 10 / 10

Herkulesy
K - Atena 5 / 10
L - Zeus 5 / 10
M - Apollo 3 (2) / 8
N - Hades 2 (1) / 6
O - Ares 5 / 10
P - Helios 5 / 10
R - Hermes 5 / 10
S - Asklepios 5 / 10

Kadeci mają przypisane anioły
X1 - 10 / 10
X2- 10 / 10

NIghtSky 10 maszyn było zostało 7
 
Fenrir__ jest offline