15-01-2020, 15:09 | #91 |
Reputacja: 1 | Ja też zawsze staram się zaznaczać.
__________________ Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start. |
17-01-2020, 18:36 | #92 |
Reputacja: 1 | I tak drogą eliminacji zostałem dowódcą skrzydła. Cóż dowódcy Shadowsów mają kurtki termin ważności
__________________ Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka. |
17-01-2020, 19:35 | #93 |
Reputacja: 1 | No to masz przewalone. Teraz już ryzykujesz nie tylko swoim życiem
__________________ Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start. |
17-01-2020, 20:26 | #95 |
Reputacja: 1 | Ta zostanie w hangarze
__________________ Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka. |
17-01-2020, 21:24 | #96 |
Reputacja: 1 | Taa, mówili zaciągnij się, zwiedzisz wszechświat... |
17-01-2020, 22:16 | #98 |
Reputacja: 1 | Trza było nie dać się złapać :P |
17-01-2020, 23:02 | #99 |
Reputacja: 1 | I jako karana jest najbardziej karna w ekipie
__________________ Jak ludzie gadają za twoimi plecami, to puść im bąka. Ostatnio edytowane przez harry_p : 17-01-2020 o 23:14. |
20-01-2020, 11:03 | #100 |
Reputacja: 1 | No właśnie, odnośnie dowodzenia w eskadrach. Poniżej wam wklejam obraz sytuacyjny jak to nam obecnie wygląda. Oczywiście sytuacja się zapewne jeszcze zmieni. Bo lekkie myśliwce zderzą się z wrogiem. Do tego zgodnie z założeniami konkursu Diuk awansuje na oficera. Więc trzeba się zastanowić jak rozłożymy teraz grę. Skrzydła A i D straciły oficerów. Sugeruję więc by przenieść Clevelanda do skrzydła B. Zaś pozostałą 6 oddać pod komendę Szefowej Strzyg. Przenieść jedną z ocalałych pilotek z Diabłów do szpad. Zaś podoficera z diabłów raz z skrzydłowym mianować dowódcą części rekrutów. W ten sposób Zlikwidujemy Shadowsów. Huntersi dostaną miana skrzydła A Na ich miejsce wskoczą strzygi jako skrzydło B. Można też oddać dowództwo Diukowi nad skrzydłem A. Diabły połączyć ze strzygami i uzupełnić braki rekrutami. W przypadku pozostałych grup raczej na zasadzie z 2 składamy jedną ewentualnie pouzupełniamy rekrutami. Stan Grupy Myśliwskiej Anioły maszyn (sprawnych) / pilotów A - Shadows 5 (1) / 7 B - Hunters 9 (5) / 10 (9 - bo postać trefl jest mocno ranna) C - Szpady 9 (5) / 9 D - Diabły 3 (1) / 3 E - Raptors 10 / 10 F - Strzygi 10 / 4 Lekkie myśliwce G - Goblins 4 (3) / 5 H - Harpie 2 (1) / 5 I - Imps 10 /10 J - Chimeras 10 / 10 Herkulesy K - Atena 5 / 10 L - Zeus 5 / 10 M - Apollo 3 (2) / 8 N - Hades 2 (1) / 6 O - Ares 5 / 10 P - Helios 5 / 10 R - Hermes 5 / 10 S - Asklepios 5 / 10 Kadeci mają przypisane anioły X1 - 10 / 10 X2- 10 / 10 NIghtSky 10 maszyn było zostało 7 |