Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-03-2020, 21:41   #244
Bardiel
Interlokutor-Degenerat
 
Bardiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Bardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputacjęBardiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Col Frost Zobacz post
7) (propozycja Mike'a) Na razie nie rozwiązałem kwestii "przepychania energią ki", może w przyszłości coś się uda zrobić i wprowadzić.
Taki pomysł przyszedł mi teraz do głowy:
Jeżeli ktoś używa kombinacji to przeciwnik może bronić się również kombinacją. I jeżeli masz dwie kombinacje z jakąś zawartością energii ki (musi być przynajmniej 1 pkt Ki uwzględniony, żeby był to atak energetyczny) to można doprowadzić do zderzenia obu wiązek.

Jak rozsądzić która wiązka wygra?
Pozostawię na razie tę kwestię otwartą. Podejrzewam, że standardowo byłyby to rzuty kośćmi zależne od cech zawartych w kombinacji.

Trzebaby też dodać jakąś nagrodę za korzystanie z tego (żeby opłacało się, zamiast tylko karać).

Jeśli broniący się wygra:
- wtedy atak napastnika jest całkowicie nieskuteczny,
- atakujący otrzymuje obrażenia,
- atakujący ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji),
- broniący się ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji).

Jeśli atakujący wygra:
- broniący otrzymuje obrażenia większe o 50% niż dostałby normalnie (bo energia się skumulowała),
- atakujący ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji),
- broniący się ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji).

Czyli decydowanie się na takie "przepychanie" byłoby high risk/high reward.

Dajcie znać co sądzicie.
 
Bardiel jest offline