|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-03-2020, 09:32 | #241 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Może jak mi odpiszesz wcześniej to się zmobiliizuje i dzisiaj albo jutro odpisze? Zresztą jak będzie kolejna walka to chyba i tak przejdziemy na doca. Statów na razie nie zmieniam, mam zrównoważone z jedną 2 i jedną 4, myślisz że powinienem? | |
12-03-2020, 10:52 | #242 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Tylko dlatego, że tworzyłem ten system (choć teraz można powiedzieć, że robiliśmy to razem) nie znaczy, że jestem mądrzejszy od Was w kwestii właściwego rozłożenia statów Podejrzewam, że siła danej postaci będzie w dużej mierze zależeć od statów przeciwnika. A tak w ogóle to walka testowa się już rozpoczęła
__________________ |
14-03-2020, 19:19 | #243 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Z racji awarii serwera przedłużam kolejkę o 24h
__________________ |
14-03-2020, 21:41 | #244 | |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Cytat:
Jeżeli ktoś używa kombinacji to przeciwnik może bronić się również kombinacją. I jeżeli masz dwie kombinacje z jakąś zawartością energii ki (musi być przynajmniej 1 pkt Ki uwzględniony, żeby był to atak energetyczny) to można doprowadzić do zderzenia obu wiązek. Jak rozsądzić która wiązka wygra? Pozostawię na razie tę kwestię otwartą. Podejrzewam, że standardowo byłyby to rzuty kośćmi zależne od cech zawartych w kombinacji. Trzebaby też dodać jakąś nagrodę za korzystanie z tego (żeby opłacało się, zamiast tylko karać). Jeśli broniący się wygra: - wtedy atak napastnika jest całkowicie nieskuteczny, - atakujący otrzymuje obrażenia, - atakujący ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji), - broniący się ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji). Jeśli atakujący wygra: - broniący otrzymuje obrażenia większe o 50% niż dostałby normalnie (bo energia się skumulowała), - atakujący ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji), - broniący się ma karę do statów w następnej turze (standardowa kara za użycie kombinacji). Czyli decydowanie się na takie "przepychanie" byłoby high risk/high reward. Dajcie znać co sądzicie. | |
14-03-2020, 21:49 | #245 |
Reputacja: 1 | Tak ogólnie to używanie kombosów jest obarczone ryzykiem. Jak nie trafisz to obrywasz takiego kopa, że ci w zadzie but wroga uwięźnie Nie opłaca się używać kombosa jako pierwszy. |
14-03-2020, 21:55 | #246 | |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Cytat:
1) Tworzysz kombinację o miażdżącej ilości cech - dosłownie wypalasz się praktycznie ze wszystkiego, aby "zmieść z powierzchni ziemi" przeciwnika. Używasz i liczysz, że potem już nie wstanie. Prawdopodobnie można tylko na początku walki zastosować, bo potem potracisz cechy. 2) Tworzysz tanią kombinację, po 1-2 pkt z każdej cechy, którą możesz wykorzystać na sam koniec walki, kiedy z poranionych cech nie jesteś w stanie ułożyć już mocnego ataku. Wtedy taka kombinacja daje Ci możliwość uzbierania 4-6 kości, chociaż żadna Twoja cecha już tyle nie ma (bo oberwałeś). | |
14-03-2020, 22:10 | #247 | |
INNA Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Discord podany w profilu | |
14-03-2020, 22:16 | #248 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Teraz pewnie tak będzie. |
14-03-2020, 22:27 | #249 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
W obecnej formie to zbyt ryzykowne do użycia. | |
14-03-2020, 22:36 | #250 |
INNA Reputacja: 1 | Etam, raz się żyje Panowie. Moje kombo ma z 7-9 punktów Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
__________________ Discord podany w profilu |