Cytat:
A nie ma przypadkiem jakiegoś drawbacku tego rodzaju? Jeśli nie to well... cóż, rzadko kiedy gracze przedkładają fabułę nad mechanikę więc mogę się zgodzić, acz pamiętaj że strefy martwej magii istnieją tu i tam
|
Znalazłem brak jednej nogi ale to już poważna wada 3rd party a nie do końca o to mi chodziło
https://www.d20pfsrd.com/traits/3rd-...backs/one-leg/
Zresztą 3 punkty to chyba za dużo i znowu zalatuje mi naginaniem mechaniki zresztą efekt taki sam jak opis klątwy Oracle którą chcę wziąć:
Cytat:
Lame
Source PZO1115
Effect
One of your legs is permanently wounded, reducing your base land speed by 10 feet if your base speed is 30 feet or more. If your base speed is less than 30 feet, your speed is reduced by 5 feet. Your speed is never reduced due to encumbrance.
|
Źródło
https://www.d20pfsrd.com/classes/bas.../oracle-curses
Oczywiście nie chce tych bonusów z poziomu po prostu możliwość wzięcia dodatkowego jednego traitsa bardziej mi to pasuje do konceptu niż brak jednej nogi.
Wiem że są strefy Martwej Magii albo coś może zrzuccić postać z fotela :P dlatego właśnie chcę wziąć kuternogę a nie odtwarzać mechanicznie porażenia mózgowego czy upierać się na niedowład obu kończyn bo w razie kłopotów z fotelem postać będzie mieć kostur i jakoś się doczłapie / doczołga
Zamierzam odgrywać wadę a nie ją omijać. Nawet myślałem czy nie zrobić z tej postaci Oracle ale podoba mi się za bardzo posiadanie kota chowańca który by postać strofował
niby jest feat który pozwala posiadać postaci chowańca jeżeli nie jest wizardem ale jest to tak osłabiona wersja że nie warto :P
Tylko teraz się zastanawiam ile takie latający fotel by kosztował ? Pewnie poszukam lewitującego dysku i doliczę 200 goldów za luksusowy fotel z oparciem na którym będzie jeździł kot.