Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-05-2020, 16:14   #20
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Molkar, nadal celujesz w zwiadowcę/tropiciela? Jak daleko jesteś z kartą (kiedy planujesz wrzucać?)

edit: Dekline, Królestwo Magii, strona 213. Czy dopuszczasz runy, jeżeli tak to czy nakładasz limit na ich ilość w ekwipunku?
Obecnie myślę o:
  • mistrzowskiej runie rzutu (strona 216), wykuta na młocie powoduje, że powraca po rzucie do ręki, +30US
  • runa odnowy (rune of restoration), 1ed WH, dodatek Realms of sorcery, strona 217, nałożona na amulet pozwala raz dziennie przywrócić 1K6 życia krasnoludowi lub 1K3 innemu humanoidowi
  • runa światła (Rune of light) - 1ed, dodatek Dwarfs Steel and Stone, strona 62, umieszczana na krysztale. Świeci pod ziemią jak świeca (krasnoludy widzą doskonale), na powierzchni jak pochodnia, działa 1K6 rund.

Co do magicznych przedmiotów, źródło Królestwo Magii:
  • Amulet trzykrotnie błogosławionej miedzi (str. 250), +20 testy odporności na truciznę, -1 siła uderzeń w użytkownika, wykrywa trucizny (zmienia kolor).
  • Zwój piątej tradycji (s. 209) - ukazuje się na nim tekst, który spodziewa się ujrzeć czytająca osoba. Np. otrzyma go strażnik, z informacją, że to przepustka, zobaczy na nim przepustkę.

Magicznych przedmiotów i run jest dużo więcej, starałem się wybrać użyteczne, ale nie bardzo dopakowujące (np. +30WW, regeneracja 1ż co turę, odporność na ogień, runy zmniejszające w okolicy ilość magii, albo ilość kostek magii, runa osłony zmniejszająca siłę trafienia do 0 (zostaje tylko K10), runa mocy dająca obrażenia o sile x 2 przeciwnikom o odporności 50+, runa żywotności dodająca +4żw) itd.
 

Ostatnio edytowane przez Gladin : 10-05-2020 o 16:44.
Gladin jest offline